Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Železniční trať Břeclav–Přerov
Železniční trať Otrokovice–Vizovice
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

28. 2. 2013
více
Demolice kavárny Lido.Za 5 minut dvanáct jsme s ¥ zaznamenali demolici bývalé kavárny Lido v brněnských Pisárkách. Úchvatná prosklená tearasa s výhledem na řeku zmizela dříve než jsme stihli navštívit stavbu, jež bude již za několik dnů minulostí a tak jme pořídili jen několik šerých obrázků. Zde jsou poslední snímky funkcionalistického bonbónku na břehu řeky Svratky.

28. 2. 2013
více
Budova FSI VUT.Kdysi byla nejvyšší budovou v Brně a sáhla si i na československé stupně vítězů. Dnes je na informace o ní uvaleno embargo a podle neoficiálních zpráv ji v průběhu nadcházející rekonstrukce čeká snížení o 5 pater. Na konci února 2013 jsme se vypravili se zde zaměstnaným doktorandem ¥ prozkoumat devatenáctipodlažní budovu Fakulty strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně, abychom zachytili duch míst, která možná již brzy odnese čas.

26. 2. 2013
více
Po dvoudenním expertním workshopu pořádaném Evropskou agenturou pro životní prostředí v Kodani a zaměřeném na odpadové modely, kterého jsem se účastnil s prof. Hřebíčkem, mně před odletem zbylo několik hodin na prohlídku měst na obou březích Øresundu. Jaro jsem tak letos přivítal netradičně ve Skandinávii.

22. 2. 2013
více
Už poosmé jsme se letos sešli na startu závodu v integrované dopravě Šalinění, který jsme pořádali poprvé před pěti lety s Jihomoravskou pobočkou SPJF - Perpetuem. Cílem závodu je během 3 hodin od 16:00 do 19:00 nasbírat co nejvíc bodů za projeté linky, zastávky a bonusové zastávky. Letos se o to pokusil rekordní počet závodníků.

11. 2. 2013
více
Posvitavská pobřežní dráha.Posvitavská pobřežní dráha žije! Přestože již několik týdnů trvale bydlím na nové adrese v brněnské industriální čtvrti, teprve dnes ráno mě překvapil provoz na nejdelší a nejslavnější brněnské vlečce - posvitavské pobřežní dráze.

Starší články:

2020: 123456789
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: Marek
Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.

Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt
Číst

Autor: JzA
Text: Díky, opravil jsem v článku.
Číst

Autor: Petr
Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm
Číst

Autor: Hanka
Text: kdysi před více než 30 lety jsem se podílela na projektování této stavby. Mělo tam být strašně moc zahraničních lékařských přístrojů. A v ordinacích a hospodářském zázemí ledničky a pračky značky Miele - ta značka u nás tehdy běžně vůbec nebyla. Škoda, že už si nepamatuji, co tam všechno mělo být,
Číst