Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Železniční trať Břeclav–Přerov
Železniční trať Otrokovice–Vizovice
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

28. 3. 2020
více
Ze své 165 km dlouhé jízdy jsem byl tak unaven, že jsem netoužil po ničem jiném, než několik dnů odpočívat. To jsem ale nezamířil za správným člověkem. Vendy mně sice nabídla luxusní přístřeší v době, kdy oficiální ubytování nebylo možné a venku ještě padal sníh, za to ale očekávala, že s ní vyrazím do hor. V neděli se mně ještě podařilo odpočívat, ale v pondělí nás čekal výstup na Ivančenu.

27. 3. 2020
více
Pandemie, na kterou jsme se do posledníc chvíle zdráhali skutečně uvěřit, udeřila plnou silou. Nebo spíš silou, kterou jsme na jaře za plnou považovali. Společnost se ocitla na hraně paniky, všechny instituce vyjma nemocnic a obchodů s potravinami byly uzavřeny vládním nařízením a v platnost vešel zákaz cestování veřejnou dopravou mimo cest do práce a z práce. Lidé se uzavřeli v domech a bytech a domácí atmosféra značně zhoustla. Zůstal jsem doma sám jen s počítačem a od Doubravky mě přišla zpráva, že kvůli zavřené knihovně nemá zhola, co číst.

25. 3. 2020
více
Tak jaro konečně přichází. V Gruzii jsme ho sice ještě nenašli, ale mí jediní domácí miláčci - stromečky jinanů, které pěstuji v pokoji za oknem - konečně obrašily listy.

11. 3. 2020
více
Protože dosud spíš teoretická hrozba epidemie covidu-19 nabrala nečekaně rychlý spád, rozhodly se holky z Frenštátu jednat. V úterý kolem poledne, se dozvěděly, že se vyučování přesouvá do virtuálna, obratem koupily letenky z Katowic do Kutaisi a zavolaly mě, že zítra odlétáme, ať se rychle zbavím. V okamžiku, kdy se lidé báli vycházet z domů, mně v práci vyšli vstříc a dostal jsem okamžitě dovolenou. Za necelých 24 hodin už nás vlak unášel na sever a ještě o chvíli později letadlo na východ. Rozhodli jsme se, že zánik lidstva prožijeme v gruzínských horách.

6. 3. 2020
více
Po velkém, byť trošku promočeném, úspěchu naší loňské výpravy do podzemí pohoří Burda na slovensko-maďarském pomezí a lednovém výletu za holkami do Banské Bystrice, jsme se ve složení já, Honza, Honza vydali na Slovensko potřetí (a snad ne naposledy) - do Bratislavy. Netušili jsme, že kvůli covidu půjde o na dlouhou dobu poslední takovou akci.

2. 3. 2020
více
Dvanácté foglarovské odpoledne se mělo na dlouhou dobu stát foglarovským odpolednem posledním. Před příchodem dosud nevídané pandemie jsme se sešli v pěti v klubovně na Pavlači, abychom si zahráli pár her.

Starší články:

2020: 123456789
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: František Jeřábek
Text: Rebešovice kotelna Jugo 1976-1978.Slouzil jsem tam s Lasakem
Číst

Autor: Marek
Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.

Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt
Číst

Autor: JzA
Text: Díky, opravil jsem v článku.
Číst

Autor: Petr
Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm
Číst