| |
| |
Aktuality: | |
| 30. 8. 2020 více | Dá se za jediný den dojet z Brna na Slovensko a zpět na kole? Protože 1000 km přes Švédsko připadalo Doubravce jako nikterak oslnivý výkon, rozhodla se podrobit mě a ¥a na závěr léta ještě jedné zkoušce. A tou se stala výzva, ujet 200 km za den na kole. Pro ¥a, který kdysi zvládl 1000 km na trase Brno–Vídeň–Tišnov–Brno to byla hračka, já jsem ale dostal pořádně do těla. | |
| 10. 8. 2020 více | Jedeme do Švédska! Ačkoliv se to všem zdá neuvěřitelné, vyrazili jsme v srpnu 2020, tedy v době, kdy kvůli pandemii lidé hromadně zrušili dovolené a zůstávali doma a na chatách, do Švédska. Téměř jediné dvě země v Evropě, do kterých se dalo bez nepřekonatelných omezení cestovat, nám narýsovaly jasnou linku na sever. Přes Polsko vlakem (s kolem žádná radost), přes moře trajektem a přes Švédsko na kole. Čekalo nás krásných 1000 km po vlastní ose do Stockholmu. | |
| 7. 8. 2020 více | V pořadí druhou výpravu do Archivu města Brna nelze označit jinak, než jako úspěšnou akci. Podařilo se mně doplnit si chybějící místa na starých mapách Brna, stejně jako získat kopie řady historických fotografií z Brna a jeho tehdejšího okolí. Přináším výběr šesti zajímavých fotek a dvou útržků z nepřeberného množství archivních dokumentů, které jsme s Honzou Blahou stihli prohlédnout. | |
| |
Starší články: |
|
Poslední komentáře:
Autor: František Jeřábek Text: Rebešovice kotelna Jugo 1976-1978.Slouzil jsem tam s Lasakem Číst
Autor: Marek Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.
Číst
Autor: Jiří Ambros Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt Číst
Autor: JzA Text: Díky, opravil jsem v článku. Číst
Autor: Petr Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm Číst
|
|