Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Praha–Chomutov
Mnišková úzkokolejka u Řevničova
Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

30. 5. 2020
více
Nebýt covidu, měl se poslední květnový víkend roku 2020 konat na Muně velký hudební festival. Těšil jsem se na něj mimo jiné proto, že jsem jej tak trošku vnímal jako oslavu svých 35. narozenin. Jenže on covid byl a já na nějakou oslavu dočista zapomněl. O to víc mě potěšili kamarádi, kteří pro mě připravili náramné překvapení.

28. 5. 2020
více
Z jarního přespávání v pozapomenutých domech brněnských Stínadel se stala již tradice. A protože na pavlače a půdy opuštěných staveb neexistují oficiální rezervace, nezastavil nás v našem poněkud neobvyklém zvyku ani všudypřítomný covid.

23. 5. 2020
více
Čtvrtý květnový víkend byl zamračený a uplakaný. V sobotu jsem strávil s Doubravkou, Liduší, Narayani a Marianem v lanovém centru Tarzánie v Trojanovicích, na nedělní směnu už ale nedošlo.

22. 5. 2020
více
Elektrárna v Oslavanech se stala fenoménem už před více než stoletím. První moderní elektrárna zásobovala Brno energií z místního uhlí a nahradila tak menší a nedostačující brněnské podniky. Oslavanská elektrárna vyráběla elektřinu 80 let a přežila několik politických režimů - osudným se jí však stalo vytěžení rosicko-oslavanského uhelného revíru. Z továrny, která kdysi hnala Brno na výsluní se staly ruiny. A ty jsme se vydali prozkoumat s kamarádkou Hankou.

18. 5. 2020
více
Po dvouměsíční pandemické odmlce, kdy bylo takřka nemožné se setkat tváří v tvář (přinejmenším bez nějaké té pokuty), jsme v pondělí 18. května obnovili Foglarovská odpoledne pro děti a mládež. Dohodli jsme se, že před koncem školního roku se ještě několikrát sejdeme, po prázdninách ale založíme skutečný oddíl!

9. 5. 2020
více
Pryč z civilizace posedlé covidem, aspoň na dva prosté dny do přírody, lesů a opuštěných krajů jsme vyrazili s Doubravkou druhý květnový víkend. A protože jsme chtěli někam, kde to ani jeden z nás nezná, zvítězila v okolí Brna oblast známá pod názvem Boskovická brázda.

2. 5. 2020
více
Dalšího dne jsme vyrazili na výpravu do opuštěných staveb na Vyškovsku. Kromě příjemné procházky probouzející se jarní přírodou bylo cílem také zdokumentovat mizející drobný průmysl na okrajích Hané a neplánovaně nakonec taky prozkoumat, jak se žilo na bohaté moravské vesnici na začátku 20. století. Z Brna jsem vyrazil ráno jen s Barčou a Doubravka s Narayani za námi přijely o něco později a přivezly náramný vegetariánský oběd.

Starší články:

2020: 1234567891011
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: Hana
Text: Dobrý den , chci se zeptat , komu objekt patří , a jak by bylo možno kontaktovat . Jsem zahradnice s dlouholetou praxí a něco takového hledám .
Číst

Autor: Radim
Text: Jak se tam člověk dostane?
Číst

Autor: Radim
Text: Jak se tam člověk dostane?
Číst

Autor: Hana V
Text: Pravě v těchto dnech / unor 2023 / se budova definitivně bourá.
Číst

Autor: Petr Mišura
Text: Dobrý den. Rád bych Vám aktualizoval data vlečky ČEPRO Šlapanov: Trošku se nám od r. 2015 změnil stav lokomotiv,původní 740 325 byla přesunuta do Mstětic, 716 510 na vlečku Cerekvice (ŽST Hněvčeves) a je momentálně neprovozní. Od 16.12.2022 je v Šlapanově nová 723 719 Provoz na vlečse se změnil ze silného na velmi silný (cca 20 ložených vlaků měsíčně). Petr Mišura, správce vlečky.
Číst