Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Železniční trať Břeclav–Přerov
Železniční trať Otrokovice–Vizovice
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

30. 11. 2008
více
Krátkou exkurzi do historie svých industriálních výprav zakončím (dřív než to začne být nuda) návštěvou východních sousedů. Na sklonku roku 2008 jsme s kamarádem Hyňasem vyrazili prozkoumat továrnu na okraji Trnavy a divili jsme se, proč je všechno uvnitř tak ulepené.

28. 11. 2008
více
Od pátku do neděle jsem s Hyňasem v Trnavě na mezinárodní konferenci o mládeži pod záštitou Rady mládeže Trnavského kraje. Hodláme zde představit prezentaci o klubovním hnutí a získat tak užitečné kontakty i na Slovensku. S přáteli z Německa, Maďarska, Slovenska, Rakouska a Polska vyrážíme na zámek do Smolenic.

22. 11. 2008
více
Na Valné hromadě SPJF mně byl udělen díky podpisu řady kamarádů březový lístek 4. stupně, tedy žlutý. Děkuji sice všem, kteří se domnívají, že si jej zasloužím, mrzí mě ale, že dva ze tří navrhovatelů nebyli děti z oddílů či klubů, které jsem vedl nebo pro ně připravoval program, časopis a akce, ale lidé, kteří jsou stejně staří jako já a na činnostech se podílí se mnou. Domnívám se, že ocenění březový lístek je vymyšleno právě tak, aby mládež oceňovala své vedoucí, o kterých si myslí, že si to zaslouží, nikoliv aby se vedoucí oceňovali navzájem! Předem proto prosím všechny své kolegy - nenavrhujte mně další stupně - i v případě, že bych si snad ještě někdy zasloužil být takovým způsobem odměněn za svoji práci, přijmu udělovací listinu už jedině od těch, pro které jsem svoje aktivity připravoval! Pokud oni nedospějí k tomu, že si zasloužím odměnu, tedy si ji nezasloužím!

8. 11. 2008
více
Před chvílí jsem se vrátil z X. ročníku šifrovacího závodu Tmou, kterého jsem se zúčastnil s Garettem, Anežkou, Ivou a Mirou za tým Frikulín^2. Přestože počasí bylo spíš drsnější, byl jsem se svým prvním šifrovacím závodem nadmíru spokojen a skvěle vyčerpán. V nejbližší době se pokusím dát na stránky reportáž společně s reportáží z vandru do Polska před 14 dny.

6. 11. 2008
více
Na stránky jsem do elektronické podoby převedl oblíbený papírek s dluhy. Nyní si můžete zjistit stav svého účtu přímo zde a nebo si seznam stáhnout kdykoliv a kdekoliv do mobilu přes GPRS na této adrese: http://jza.wz.cz/Mobil/dluhy.php. Vzhledem k tomu, že jsem přes dva tisíce v mínusu, budu rád, když mně občas někdo něco splatí.

Starší články:

2020: 123456789
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: خوی (IR).

Datum: 13. 8. 2009

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: František Jeřábek
Text: Rebešovice kotelna Jugo 1976-1978.Slouzil jsem tam s Lasakem
Číst

Autor: Marek
Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.

Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt
Číst

Autor: JzA
Text: Díky, opravil jsem v článku.
Číst

Autor: Petr
Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm
Číst