| |
| |
Aktuality: | |
| 16. 7. 2016 více | Poslední klasický letní tábor se pod mým přímým vedením odehrál v roce 2011. Od té doby jsem si na pět let odvykl stavět týpí, každé ráno se otužovat v ledové tůňce, bubnovat na nástupy a v noci hlídat tábořiště a vlajku. Jenže okolnosti tomu chtěly, abych se na naši louku uprostřed lesů za Brzkovem ještě jednou vrátil: s Drobkem jsme se v druhé půli července rozhodli uspořádat tábor Karaí Pukú. | |
| 9. 7. 2016 více | S cestováním po železnici ve východní Evropě a Rusku mám zkušeností víc než dost. Jaké je to ale na Západě? Je vůbec možné rozumně cestovat přes státy a státečky roztříštěné Evropy vlakem? Rozhodl jsem se najít odpověď na pracovní cestě do Toulouse ve Francii a na pokračování každodenně přinášet zajímavé či užitečné postřehy z cestování vlakem přes Rakousko, Švýcarsko, Itálii, Francii, Monako a Andorru. Sledovat mé osudy můžete (v závislosti na přístupnosti internetu ve vlacích) den po dni zde. | |
| 1. 7. 2016 více | Stejně jako v předchozích letech, i v roce 2016 se na objektu č. 36, patřícím SPJF, v areálu Muny v Mikulovicích uskutečnil pracovní tábor. Využil jsem dvou dnů volna, přidal dva dny víkendu a dva dny dovolené a strávil s kamarády necelý týden úpravou střechy a betonováním (posledního) věnce nad nově postavenými zdmi. | |
| |
Starší články: |
|
Poslední komentáře:
Autor: František Jeřábek Text: Rebešovice kotelna Jugo 1976-1978.Slouzil jsem tam s Lasakem Číst
Autor: Marek Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.
Číst
Autor: Jiří Ambros Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt Číst
Autor: JzA Text: Díky, opravil jsem v článku. Číst
Autor: Petr Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm Číst
|
|