Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Železniční trať Břeclav–Přerov
Železniční trať Otrokovice–Vizovice
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

24. 6. 2014
více
Zvýšit své povědomí o matematické analýze časových řad a současně prezentovat desetileté řady hodnot koncentrace persistentních polutantů, naměřené na košetické observatoři a s nimi inovativní způsob hodnocení přepočtů výsledků pasivního vzorkování. To byly hlavní cíle cesty na konferenci ITISE 2014 ve španělské Granadě. Menším cílem pak bylo prozkoumat vnitrozemí Andalusie, pobřeží středozemního moře a hlavně poprvé navštívit Afriku. To vše se mně podařilo na cestě, kterou jsme podnikli s Janou Borůvkovou na konci června 2014.

14. 6. 2014
více
Podívat se na nejvyšší komín v ČR, opuštěný uhelný přístav, elektrárnu na místě zrušeného dolu a jedinou českou vlečku, kde se obrací celé vagóny vzhůru nohama, jsme nemohli s Drobkem odmítnout. A proto jsme na pozvání kamarádů Jerryho a Páji vyrazili v polovině června do východních Čech, na místo, kde Labe zahýbá prudce k severu a poblíž jeho zátoky stojí elektrárna Chvaletice. Přijměte prosím malou fotoreportáž z elektrárny.

12. 6. 2014
více
Široce proslulý podnik Oděvní průmysl Prostějov se bude bourat. Velkolepá výrobní budova mateřského závodu za nádražím v Prostějově, ve tvaru písmene Ж bude odstřelena za 16 dnů. A proto je poslední šance vstřebat zbytky industriálně architektonických esencí, které se vznáší v prázdných halách a rozloučit se s budovou, která dělala Prostějov městem.

10. 6. 2014
více
Co podniknout v horkých červnových dnech v rozpáleném městě? Jsou v Brně místa, která zchladí každou horkou hlavu. Na jedno z nejmrazivějších jsme se vydali v šestici odvážných. Na lodích, se kterými jsme hodlali vplout do tajuplného vodního tunelu pod městem, jsme vypluli od obřanské Esslerovy přádelny po proudu tam, kde jsme spíš tušili než znali ústí temného tunelu, kterým pod Brnem protéká Ponávka.

6. 6. 2014
více
Po téměř půl roce od dokončení funkčního balíku genasis pro statistický software R konečně přišlo uznání ve formě zveřejnění balíku na webu oficiálního repozitáře CRAN. Balík si tak ode dneška může stáhnout každý uživatel a používat v něm zahrnuté funkce v rámci svého statistického výzkumu.

5. 6. 2014
více
Stránská skála.Pokračující program Perpetua zaměřený na průzkum brněnského podzemí a opuštěných staveb Industria nás tentokrát zavedl do lidmi vytvořeného i přírodního podzemí na jednom z nejzajímavějších míst ve městě - Stránské skále.

Starší články:

2020: 123456789
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Hof (D).

Datum: 10. 9. 2009

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: František Jeřábek
Text: Rebešovice kotelna Jugo 1976-1978.Slouzil jsem tam s Lasakem
Číst

Autor: Marek
Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.

Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt
Číst

Autor: JzA
Text: Díky, opravil jsem v článku.
Číst

Autor: Petr
Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm
Číst