Главный сайт
Школы
Транспорт
Клубы и лагеря
Репортажи
Фотографии
Темы
Остальные
Указатель
Для скачивания
Ставки
Книга гостей
Календарь
Контакт
Home
Česká verze.
English version.
Российская версия.
Deutsche Version.
Wersja polska.
Имя:
Пароль:

Новые темы:

Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Železniční trať Břeclav–Přerov
Železniční trať Otrokovice–Vizovice
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

29. 9. 2020
вице

25. 9. 2020
вице

23. 9. 2020
вице

19. 9. 2020
вице

13. 9. 2020
вице

12. 9. 2020
вице

7. 9. 2020
вице

4. 9. 2020
вице

30. 8. 2020
вице

10. 8. 2020
вице

Starší články:

2020: 123456789
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Случайная карточка:

Náhodné foto.


Место: قلعهٔ خمب (AFG).

Дата: 6. 9. 2009

Ссылка дня:

Železniční isochrony

Дата: 18. 8. 2022

Последнее сообщение:

Autor: František Jeřábek
Text: Rebešovice kotelna Jugo 1976-1978.Slouzil jsem tam s Lasakem
Читать

Autor: Marek
Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.

Читать

Autor: Jiří Ambros
Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt
Читать

Autor: JzA
Text: Díky, opravil jsem v článku.
Читать

Autor: Petr
Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm
Читать