Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Praha–Chomutov
Mnišková úzkokolejka u Řevničova
Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

29. 3. 2019
více
Regionální vzájemná výměna zkušeností (RVVZ) vedoucích dětských kolektivů se v Šumperku nekonala zdaleka poprvé. Po dvojici celostátních akcí (CVVZ) však pro mě šlo o příjemnou změnu díky komornějšímu počtu účastíků a také možnosti lektorovat a účastnit se programů - nepatřil jsem totiž tentokrát mezi jádro organizačního týmu.

29. 3. 2019
více
Po náročných pěti letech Drobek dokázala zvítězit ve svém velkém boji a stala se z ní skutečná informatička. A přestože jsme v pátek už jenom slavili, předcházelo tomu nemálo vážných rozhodování, sesbírané odvahy a překonávání sebe sama. A hlavně probdělých a někdy dokonce probrečených nocí nad skripty a před monitorem. Dneškem však jako by to všechno (aspoň do června) odnesla voda - z Drobka je teď na pár let Bc. et Bc. Kateřina Sloupová.

22. 3. 2019
více
Na první jarní víkend jsme se těšili s kamarády už od ledna. A když konečně v nížinách roztál sníh, vyrazili jsme přivítat jaro přes celou republiku do Krušných hor. Naším cílem byly dva opuštěné doly na horském hřebeni - Měděnec a Sauersack.

17. 3. 2019
více
Zima je definitivně pryč. Jasná obloha, země vonící kyprou hlínou a nesměle hřející sluneční paprsky mě vytáhly na sobotní výlet s kamarádkou Lenkou do míst, kde jihomoravská nížina na Vyškovsku přechází do kopců a údolí Drahanské vrchoviny.

15. 3. 2019
více
Ve spolupráci s kolegou Kevinem Whitem jsem dokončil rukopis svého třetího článku o časových řadách znečištění v ovzduší nazvaného Comparability of persistent organic pollutant temporal trends from co-located active and passive air monitoring networks in Europe. Po předchozích dvou článcích na podobné téma (s českými daty) publikovaných v časopise Environmental Science & Technology jsme se tentokrát rozhodli (s evropskými daty) podat článek do Environmental Science: Processes & Impacts, se kterým dosud nemám žádnou zkušenost.

11. 3. 2019
více
Protože jsme se v neděli vraceli z Muny s ¥ sami, přišlo nám poměrně vhod, že se k nám v Šumperku připojila kamarádka Alča. Ocenila, že ji s čerstvým řidičákem nechal ¥ řídit v noční vichřici svůj zánovní vůz až do Brna, a nakonec u nás zůstala na návštěvě ještě další dva dny. Ty jsme využili k návštěvě některých brněnských opuštěných staveb, které nám posloužily jako prostředí pro urbexovou fotografii.

Starší články:

2020: 1234567891011
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Stratená (SVK).

Datum: 20. 7. 2000

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: Hana
Text: Dobrý den , chci se zeptat , komu objekt patří , a jak by bylo možno kontaktovat . Jsem zahradnice s dlouholetou praxí a něco takového hledám .
Číst

Autor: Radim
Text: Jak se tam člověk dostane?
Číst

Autor: Radim
Text: Jak se tam člověk dostane?
Číst

Autor: Hana V
Text: Pravě v těchto dnech / unor 2023 / se budova definitivně bourá.
Číst

Autor: Petr Mišura
Text: Dobrý den. Rád bych Vám aktualizoval data vlečky ČEPRO Šlapanov: Trošku se nám od r. 2015 změnil stav lokomotiv,původní 740 325 byla přesunuta do Mstětic, 716 510 na vlečku Cerekvice (ŽST Hněvčeves) a je momentálně neprovozní. Od 16.12.2022 je v Šlapanově nová 723 719 Provoz na vlečse se změnil ze silného na velmi silný (cca 20 ložených vlaků měsíčně). Petr Mišura, správce vlečky.
Číst