Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Štola nad Vírskou přehradou
Čejč odbočka (odbočka)
Železniční trať Hodonín–Zaječí
Větrný mlýn u Ormögy
Podzemí řečkovického pivovaru
Bytový dům Úvoz 14
Vlečka Mochov - mrazírny
Mochov (žst)
Zemědělský areál Šebestěnice
Moulin Rouge Brno
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

24. 12. 2012
více
Podruhé v životě jsem se přestěhoval. Zůstávám občanem města Adamova, většinu času ale od konce roku 2012 trávím na své nové adrese - po letech opět v Brně.

12. 12. 2012
více
EIONET je evropská informační a pozorovací síť pro životní prostředí zastřešená Evropskou agenturou pro životní prostředí. Dnes jsem měl možnost zúčastnit se školení EIONETu pořádaného v Praze v sídle CENIe, české informační agentury životního prostředí.

8. 12. 2012
více
11. Valná hromada Sdružení přátel Jaroslava Foglara se konala, stejně jako v několika předchozích letech, v brněnském středisku volného času Lužánky. I letos jsem kandidoval do Vedení SPJF a pro své 5. funkčního období jsem byl tentokrát poprvé zvolen 1. místopředsedou SPJF.

7. 12. 2012
více
Po mnoha letech se v roce 2010 objevila ve veřejném jízdním řádu téměř neznámá stanice Brno dolní nádraží. Osobní vlak zde sice nezastavovaly, ale stala se nevídaná věc - linka S1 jihomoravského integrovaného dopravního systému byla nově vedena doposud nákladní spojkou, na kterou se tak po desetiletích vrátily osobní vlaky. Avšak ne nadlouho. Koncem roku 2012 byla tato zvláštnost definitivně zrušena a přes dolní nádraží projel poslední osobní vlak. Musel jsem být u toho.

Starší články:

2020: 123456789
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Praha (CZ).

Datum: 30. 9. 2006

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: Milan
Text: Je to moje mládí.prázdniny u dědy a babičky v Polici. A pití Idy. Až z toho brečím.jsem z MB,ale jestli vyhraju miliardu,tak to dám dokupi. Taková škoda. Věřím.
Číst

Autor: Tudy
Text: Jak prosím souvisí současná výstavba vodovodního potrubí v Kohoutovicích s tímto dílem? Nahradí původní výtlačné potrubí?
Číst

Autor: Tudy
Text: Jak prosím souvisí současná výstavba vodovodního potrubí v Kohoutovicích s tímto dílem? Nahradí původní výtlačné potrubí?
Číst

Autor: Rolf
Text: Nocleh: příště nemusíš spát v dešti venku a dojeď do stanice Prosenice. Pokojíček u Rolfa je k dispozici :)
Číst

Autor: Michal Wolf
Text: Ta poslední klenutá část stoky CB také není moc stará, je betonová. Původní klenutá část vedla trochu vedle a je již zrušena. Správně je uveden na fotografii její fragment z povrchu. Parkem Lužánky původně vedl stejný obdélníkový profil, jako je za soutokem stok C a CB, přičemž stoka C za dnešním rozdělením před parkem čekala na prodloužení. K tomu došlo někdy na přelomu století, kdy byla vyražena kachlovo-betonová štola DN 2800 od křižovatky Drobného/Pionýrská až po soutok se stokou CB, kde je všechna voda převedena do znatelněji staršího zmíněného obd. profilu. Ten pokračuje jakožto stoka C asi 1 kilometr až do odlehčovací komory Vlhká, kterou jste již také prozkoumali na lodičce. Stoka C od soutoku se stokou CB po tuto odlehčovací komoru také již na průzkum nečeká, protože jsme ji s kolegou Jiříkem Kanálníkem už prozkoumali. Super fotky!
Číst