Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Štola nad Vírskou přehradou
Čejč odbočka (odbočka)
Železniční trať Hodonín–Zaječí
Větrný mlýn u Ormögy
Podzemí řečkovického pivovaru
Bytový dům Úvoz 14
Vlečka Mochov - mrazírny
Mochov (žst)
Zemědělský areál Šebestěnice
Moulin Rouge Brno
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

28. 3. 2014
více
Vršatecká bradla.Na konci března konečně počasí dospělo ke skutečnému jaru a tak jsme se je vydali přivítat na moravsko-slovenské pomezí do mých oblíbených Bílých Karpat. Přestože ze začátku se zdálo, že bude poněkud větrno, nakonec jsme nelitovali, že jsme cestu nevzdali a během tří dnů jsme prošli z Vlárského průsmyku přes Vršatecká bradla až za Pulčínské skály.

13. 3. 2014
více
Podzemí pod Frutou na Pekařské ulici v Brně.Jak jsem slíbil, pokračuji v návštěvách brněnského podzemí. Zatím nejrozlehlejší a pravděpodobně nejzajímavější přístupné prostory jsou pod zrušenou továrnou Fruta v Brně. Poprvé jsem je navštívil v roce 2001, abych se po 13 letech do labyrintu chodeb vrátil a sepsal malou reportáž z jedněch z nejtajemnějších míst ve městě. Odkaz vede na článek o podzemí včetně jednoduché mapky a vzpomínky na akci přd 13 roky.

10. 3. 2014
více
Pila v Adamově končí. Ustanou tak přepravy dřeva po železnici, po zrušení vlečky do strojíren to jediné, co v našem městě udržovalo v chodu nákladní železniční dopravu. Současně však po letech nový majitel části strojíren - firma Expono steelforce obnovuje část původní strojírenské vlečky a dochází tak k nečekané změně: dřevo, které se v lesích bude vždycky kácet, z kolejí mizí a dávno mrtvá vlečka do strojíren, od které to již nikdo nečekal, se probouzí k novému životu.

Starší články:

2020: 123456789
2019: 123456789101112
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Železniční isochrony

Datum: 18. 8. 2022

Poslední komentáře:

Autor: Milan
Text: Je to moje mládí.prázdniny u dědy a babičky v Polici. A pití Idy. Až z toho brečím.jsem z MB,ale jestli vyhraju miliardu,tak to dám dokupi. Taková škoda. Věřím.
Číst

Autor: Tudy
Text: Jak prosím souvisí současná výstavba vodovodního potrubí v Kohoutovicích s tímto dílem? Nahradí původní výtlačné potrubí?
Číst

Autor: Tudy
Text: Jak prosím souvisí současná výstavba vodovodního potrubí v Kohoutovicích s tímto dílem? Nahradí původní výtlačné potrubí?
Číst

Autor: Rolf
Text: Nocleh: příště nemusíš spát v dešti venku a dojeď do stanice Prosenice. Pokojíček u Rolfa je k dispozici :)
Číst

Autor: Michal Wolf
Text: Ta poslední klenutá část stoky CB také není moc stará, je betonová. Původní klenutá část vedla trochu vedle a je již zrušena. Správně je uveden na fotografii její fragment z povrchu. Parkem Lužánky původně vedl stejný obdélníkový profil, jako je za soutokem stok C a CB, přičemž stoka C za dnešním rozdělením před parkem čekala na prodloužení. K tomu došlo někdy na přelomu století, kdy byla vyražena kachlovo-betonová štola DN 2800 od křižovatky Drobného/Pionýrská až po soutok se stokou CB, kde je všechna voda převedena do znatelněji staršího zmíněného obd. profilu. Ten pokračuje jakožto stoka C asi 1 kilometr až do odlehčovací komory Vlhká, kterou jste již také prozkoumali na lodičce. Stoka C od soutoku se stokou CB po tuto odlehčovací komoru také již na průzkum nečeká, protože jsme ji s kolegou Jiříkem Kanálníkem už prozkoumali. Super fotky!
Číst