| |
| |
Aktuality: | |
| 28. 3. 2014 více | Na konci března konečně počasí dospělo ke skutečnému jaru a tak jsme se je vydali přivítat na moravsko-slovenské pomezí do mých oblíbených Bílých Karpat. Přestože ze začátku se zdálo, že bude poněkud větrno, nakonec jsme nelitovali, že jsme cestu nevzdali a během tří dnů jsme prošli z Vlárského průsmyku přes Vršatecká bradla až za Pulčínské skály. | |
| 13. 3. 2014 více | Jak jsem slíbil, pokračuji v návštěvách brněnského podzemí. Zatím nejrozlehlejší a pravděpodobně nejzajímavější přístupné prostory jsou pod zrušenou továrnou Fruta v Brně. Poprvé jsem je navštívil v roce 2001, abych se po 13 letech do labyrintu chodeb vrátil a sepsal malou reportáž z jedněch z nejtajemnějších míst ve městě. Odkaz vede na článek o podzemí včetně jednoduché mapky a vzpomínky na akci přd 13 roky. | |
| 10. 3. 2014 více | Pila v Adamově končí. Ustanou tak přepravy dřeva po železnici, po zrušení vlečky do strojíren to jediné, co v našem městě udržovalo v chodu nákladní železniční dopravu. Současně však po letech nový majitel části strojíren - firma Expono steelforce obnovuje část původní strojírenské vlečky a dochází tak k nečekané změně: dřevo, které se v lesích bude vždycky kácet, z kolejí mizí a dávno mrtvá vlečka do strojíren, od které to již nikdo nečekal, se probouzí k novému životu. | |
| |
Starší články: |
|
Poslední komentáře:
Autor: František Jeřábek Text: Rebešovice kotelna Jugo 1976-1978.Slouzil jsem tam s Lasakem Číst
Autor: Marek Text: V budově nad tím se prováděla rekonstrukce. Jestli to byla stará budova pivovaru už nevím, dělal jsem tam vodu a odpady. Měl jsem možnost si tyhle prostory projít a je to neskutečně obrovské. Na povrchu jsou vidět větrací "Komíny" člověk si pak líp udělá představu jak je to velké. Ale stav je opravdu špatný v zadní časti kde je voda a popadané cihly jsme raději ani nešli.
Číst
Autor: Jiří Ambros Text: "Trochu" více informací zde: https://www.brnak.net/index.php?id=ost_txt Číst
Autor: JzA Text: Díky, opravil jsem v článku. Číst
Autor: Petr Text: Pásový dopravník je tvořen dvojicí nezávislých gumových dopravních pásů o šířce cca 40 cm, není pravda je to 100cm Číst
|
|