Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

31. 3. 2017
více
Jarní porada vedení SPJF se letos konala v Bystřici pod Hostýnem. Protože jsem si nedávno dovezl od Wapiho nový starý bicykl, vymyslel jsem na pátek trasu z Hulína do Bystřice a s Drobkem jsme vyrazili na kolech - a byla to cesta vcelku dobrodružná.

19. 3. 2017
více
Od listopadu 2011 si vedu podrobné účetnictví o svých příjmech a výdajích. Po pěti letech nastala vhodná chvíle pro první zhodnocení nákladů na dopravu. V rozčlenění podle druhů na letadlo, vlak, auto, integrované dopravní systémy, autobusy, lodě taxíky a městskou hromadnou dopravu mimo IDS můžete nyní prozkoumat roční průměry mých výdajů na cestování jednotlivými dopravními prostředky.

17. 3. 2017
více
Druhý ročník městské pátrací hry Stínadla tudy, kterou SPJF pořádalo mezi 15. únorem a 15. březnem 2017, skončil setkáním všech účastníků v pátek 17. března v areálu bývalé brněnské textilky Mosilany na Křenové ulici. Jako spoluorganizátor akce a autor nápadu zamířit do romantického průmyslového areálu jsem se chopil mikrofonu a celou akcí prováděl.

11. 3. 2017
více
Celostátní vzájemná výměna zkušeností (CVVZ) v Šumperku se blíží, proto jsme druhý březnový víkend strávili na chalupě Uniland s přípravným týmem organizátorů, abychom pokročili v chystání dalšího ročníku největšího českého školení pro vedoucí dětí a mládeže.

8. 3. 2017
více
Každoročně vkládám jako samostatný článek všechna vánoční a novoroční přání, která mně přišla ve formě obrázků mailem. Letos děkuji 33 přejícím: nejhezčí PF poslal Čeča, nejvtipnější PF měl Recetox a nejzajímavější Stopař. Je také potřeba dodat, že PF začala být konečně zajímavější, protože mí vrstevníci dospěli do stavu, kdy jejich děti jsou jži dost staré na to, aby nevypadaly všechny stejně, ale začaly nabývat zajímavých kombinací rysů svých rodičů.

5. 3. 2017
více
S Renčou na Pálavě.Po dvouleté pauze jsme letos opět s Renčou vyrazili přivítat jaro. Nedělní výjezdní zasedání hospodářské komise SPJF jsme strávili na Pálavě, kterou jsme prošli od jihu z Mikulova až na sever do Pavlova.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Frankfurt am Main (D).

Datum: 10. 9. 2009

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst