Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

31. 3. 2017
více
Jarní porada vedení SPJF se letos konala v Bystřici pod Hostýnem. Protože jsem si nedávno dovezl od Wapiho nový starý bicykl, vymyslel jsem na pátek trasu z Hulína do Bystřice a s Drobkem jsme vyrazili na kolech - a byla to cesta vcelku dobrodružná.

19. 3. 2017
více
Od listopadu 2011 si vedu podrobné účetnictví o svých příjmech a výdajích. Po pěti letech nastala vhodná chvíle pro první zhodnocení nákladů na dopravu. V rozčlenění podle druhů na letadlo, vlak, auto, integrované dopravní systémy, autobusy, lodě taxíky a městskou hromadnou dopravu mimo IDS můžete nyní prozkoumat roční průměry mých výdajů na cestování jednotlivými dopravními prostředky.

17. 3. 2017
více
Druhý ročník městské pátrací hry Stínadla tudy, kterou SPJF pořádalo mezi 15. únorem a 15. březnem 2017, skončil setkáním všech účastníků v pátek 17. března v areálu bývalé brněnské textilky Mosilany na Křenové ulici. Jako spoluorganizátor akce a autor nápadu zamířit do romantického průmyslového areálu jsem se chopil mikrofonu a celou akcí prováděl.

11. 3. 2017
více
Celostátní vzájemná výměna zkušeností (CVVZ) v Šumperku se blíží, proto jsme druhý březnový víkend strávili na chalupě Uniland s přípravným týmem organizátorů, abychom pokročili v chystání dalšího ročníku největšího českého školení pro vedoucí dětí a mládeže.

8. 3. 2017
více
Každoročně vkládám jako samostatný článek všechna vánoční a novoroční přání, která mně přišla ve formě obrázků mailem. Letos děkuji 33 přejícím: nejhezčí PF poslal Čeča, nejvtipnější PF měl Recetox a nejzajímavější Stopař. Je také potřeba dodat, že PF začala být konečně zajímavější, protože mí vrstevníci dospěli do stavu, kdy jejich děti jsou jži dost staré na to, aby nevypadaly všechny stejně, ale začaly nabývat zajímavých kombinací rysů svých rodičů.

5. 3. 2017
více
S Renčou na Pálavě.Po dvouleté pauze jsme letos opět s Renčou vyrazili přivítat jaro. Nedělní výjezdní zasedání hospodářské komise SPJF jsme strávili na Pálavě, kterou jsme prošli od jihu z Mikulova až na sever do Pavlova.

Starší články:

2019: 1234567
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Historické mapy PřF MU

Datum: 6. 5. 2019

Poslední komentáře:

Autor: Igor
Text: Ak tam nie je viac podobnich tunelov, tak si pamätám že ich využívala alebo spravovala Vojenská akadémia, to sa písal rok 1984, boli sme čistiť prístup do tunela ktorí bol zarasteni, ako zakladaní, tak sme ho aj prešli na druhú stranu. Pamätám si len jeden tubus.

Číst

Autor: Pavel
Text: Popisována vlečka končila a končí v areálu firmy Syntezia.
Vlečka ze severu do stanice Stéblová je jinou, druhou vlečkou, jenž byla vybudována na sklonku 80.tych let a nikdy nedostavena a nevyužitá snesena v roce 2004. Tyto dvě vlečky NEBYLY vzájemně propojeny.
Číst

Autor: Zuzana
Text: Já se tam určitě podívat nepojedu, když je budova v tomto hrůzné stavu. Ale mám na ni hezkou vzpomínku, strávila jsem tam asi 2 měsíce po operaci plic v roce 1991 a zdravá se vrátila domů k malé dcerce. A dodnes si občas s vděčnosti vzpomenu i na tehdejší primářku prof. MUDr. Janu Skřičkovou.
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Doplním, že vlečkový areál vznikl v 60. letech. Více informací, včetně fotek z celého areálu a fotek z provozu viz zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v7_txt
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Areál za výhybkou 8, zmíněný i panem Kožnarem, měl původně 4 koleje. Bývala tam dezinfekční stanice (čištění nákladních vozů), po zrušení v 60. letech (bylo nahraženo novou dezinfenkční stanicí v depu Maloměřice) se pak odstavné koleje využívaly mimojiné na odstavování zmíněných parních lokomotiv, později pak pro potřeby traťové distance. Jinak vlečka Feramo byla úředně zrušena v roce 2018. Více informací zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v6_txt
Číst