Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

24. 12. 2012
více
Podruhé v životě jsem se přestěhoval. Zůstávám občanem města Adamova, většinu času ale od konce roku 2012 trávím na své nové adrese - po letech opět v Brně.

12. 12. 2012
více
EIONET je evropská informační a pozorovací síť pro životní prostředí zastřešená Evropskou agenturou pro životní prostředí. Dnes jsem měl možnost zúčastnit se školení EIONETu pořádaného v Praze v sídle CENIe, české informační agentury životního prostředí.

8. 12. 2012
více
11. Valná hromada Sdružení přátel Jaroslava Foglara se konala, stejně jako v několika předchozích letech, v brněnském středisku volného času Lužánky. I letos jsem kandidoval do Vedení SPJF a pro své 5. funkčního období jsem byl tentokrát poprvé zvolen 1. místopředsedou SPJF.

7. 12. 2012
více
Po mnoha letech se v roce 2010 objevila ve veřejném jízdním řádu téměř neznámá stanice Brno dolní nádraží. Osobní vlak zde sice nezastavovaly, ale stala se nevídaná věc - linka S1 jihomoravského integrovaného dopravního systému byla nově vedena doposud nákladní spojkou, na kterou se tak po desetiletích vrátily osobní vlaky. Avšak ne nadlouho. Koncem roku 2012 byla tato zvláštnost definitivně zrušena a přes dolní nádraží projel poslední osobní vlak. Musel jsem být u toho.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst