Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

16. 12. 2009
více
Adamovské strojírny - Samara.A protože jsem se ponořil do archivu svých industriálních zážitků, zůstanu i v tomto příspěvku hluboko v historii. Psal se rok 2009 a s kamarádem Stopařem jsme si s týdenním předstihem nadělili malý vánoční dárek, když jsme pronikli do dříve tolik nedostupného areálu Adamovských strojíren, do nejvyšší budovy ve městě, objektu č. 10, který byl jedním z center (nejen) utajované zbrojní výroby.

27. 12. 2009
více
Dnes jsem dokončil reportáž z předvánoční cesty do San Marina. Najdete ji zde.

23. 12. 2009
více
Právě jsem se vrátil nočním vlakem z čtyřdenní cesty do San Marina a okolních států, kam jsem po různých peripetiích osudu vyrazil nakonec sám. Protože mráz klesl pod -20 °C, já jsem neměl žádný přesný plán cesty a neumím italsky, byla to cesta velice zajímavá. Dříve než bude hotová reportáž, přináším alespoň šestici nejvydařenějších fotek.

17. 12. 2009
více
V neděli pozdě večer jsem se vrátil z okružní jízdy po klubech při Sdružení přátel Jaroslava Foglara a proto přináším několik fotek, které jsem na cestě pořídil.

6. 12. 2009
více
Doplnil jsem dalších šest dní zápisu z velké letní cesty do Kyrgyzstánu. Momentálně se nacházíme na cestě z Teheránu do Mašadu a vy můžete prožívat noční tisícikilometrovou cestu autobusem s námi zde.

5. 12. 2009
více
Opět se mně poštěstilo narazit na stopaře, tentokrát o půl jedné ráno v Brně. Mladý muž se mnou jel až do Adamova a já si tak můžu udělat pomyslnou čtvrtou čárku do seznamu. Aby nebyla noc nudná, zastavila mě ještě policejní hlídka, jejíž kontrolou jsem však úspěšně prošel.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst