Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Tiskárna Typia
Mlýn Nad jazerom v Košicích
Immerův seznam úzkokolejek
Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

28. 2. 2013
více
Demolice kavárny Lido.Za 5 minut dvanáct jsme s ¥ zaznamenali demolici bývalé kavárny Lido v brněnských Pisárkách. Úchvatná prosklená tearasa s výhledem na řeku zmizela dříve než jsme stihli navštívit stavbu, jež bude již za několik dnů minulostí a tak jme pořídili jen několik šerých obrázků. Zde jsou poslední snímky funkcionalistického bonbónku na břehu řeky Svratky.

28. 2. 2013
více
Budova FSI VUT.Kdysi byla nejvyšší budovou v Brně a sáhla si i na československé stupně vítězů. Dnes je na informace o ní uvaleno embargo a podle neoficiálních zpráv ji v průběhu nadcházející rekonstrukce čeká snížení o 5 pater. Na konci února 2013 jsme se vypravili se zde zaměstnaným doktorandem ¥ prozkoumat devatenáctipodlažní budovu Fakulty strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně, abychom zachytili duch míst, která možná již brzy odnese čas.

26. 2. 2013
více
Po dvoudenním expertním workshopu pořádaném Evropskou agenturou pro životní prostředí v Kodani a zaměřeném na odpadové modely, kterého jsem se účastnil s prof. Hřebíčkem, mně před odletem zbylo několik hodin na prohlídku měst na obou březích Øresundu. Jaro jsem tak letos přivítal netradičně ve Skandinávii.

22. 2. 2013
více
Už poosmé jsme se letos sešli na startu závodu v integrované dopravě Šalinění, který jsme pořádali poprvé před pěti lety s Jihomoravskou pobočkou SPJF - Perpetuem. Cílem závodu je během 3 hodin od 16:00 do 19:00 nasbírat co nejvíc bodů za projeté linky, zastávky a bonusové zastávky. Letos se o to pokusil rekordní počet závodníků.

11. 2. 2013
více
Posvitavská pobřežní dráha.Posvitavská pobřežní dráha žije! Přestože již několik týdnů trvale bydlím na nové adrese v brněnské industriální čtvrti, teprve dnes ráno mě překvapil provoz na nejdelší a nejslavnější brněnské vlečce - posvitavské pobřežní dráze.

Starší články:

2019: 1
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Brno (CZ).

Datum: 3. 12. 2007

Odkaz dne:

Historické mapy PřF MU

Datum: 6. 5. 2019

Poslední komentáře:

Autor: PETR HAVRANEK ,DiS
Text: Dobrý den,
jmenuji se Petr Havránek, je mi 49, let. Mám šestiletého synka Kristiánka. Měl bych zájem u Vás v Zábřehu na Moravě v Olmě pracovat jako dělník u výrobní linky. Nyní bydlím v Šumperku, nemám problém dojíždět. Mohu dělat 12tky den a noc . Pracoval jsem v ZOŘE .Zkušenosti s pásovou výrobou LINKY mám,Pokud máte volné místo, prosím dejte mi vědět písemně.
Moc Vám předem děkuji,
PETR HAVRANEK
Vikýřovická 1495
78701 Šumperk
dokufilm@seznam.cz
Mám i potravinářský průkaz -na dobu neurčitou.
Číst

Autor: pcp
Text: Pěkný. Pamatuju na zběsilou párty, kterou jsme dělali v roce 2003 v jedné z těch budov, ještě když tam kámoši měli zkušebnu.
Číst

Autor: Martin
Text: cca od roku 2010/2011 jezdi parkova "detska" zeleznice za Olympii, coz by slo povazovat za ekvivalent "stálé dráhy sloužící dětem nebo dokonce provozované alespoň částečně dětmi." s time ze vetsina cetujicich jsou deti vcetne nadsenych tatinku a draha je obsluhovana do velke miry mladezi... nekteri ze starsich "domacich" by o draze na BVV mohli neco vedet, kazdopadne diky za fajn clanek
Číst

Autor: Unčovský
Text: Triangl býval uzavřený. Když nešla na dolním točna, tak jsme tam jezdili točit lokomotivy.
Číst

Autor: Marek Stahl
Text: Co se týče obsluhy, nepravidelně do Zbrojovky zajížděly soupravy ve složení podnikové 700.636-4 a několika kotlových vozů. Po odprodání lokomotivy do SEP Brno tam asi před ukončením provozu zajížděly zálohy z Maloměřic.
Číst