Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

28. 2. 2013
více
Demolice kavárny Lido.Za 5 minut dvanáct jsme s ¥ zaznamenali demolici bývalé kavárny Lido v brněnských Pisárkách. Úchvatná prosklená tearasa s výhledem na řeku zmizela dříve než jsme stihli navštívit stavbu, jež bude již za několik dnů minulostí a tak jme pořídili jen několik šerých obrázků. Zde jsou poslední snímky funkcionalistického bonbónku na břehu řeky Svratky.

28. 2. 2013
více
Budova FSI VUT.Kdysi byla nejvyšší budovou v Brně a sáhla si i na československé stupně vítězů. Dnes je na informace o ní uvaleno embargo a podle neoficiálních zpráv ji v průběhu nadcházející rekonstrukce čeká snížení o 5 pater. Na konci února 2013 jsme se vypravili se zde zaměstnaným doktorandem ¥ prozkoumat devatenáctipodlažní budovu Fakulty strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně, abychom zachytili duch míst, která možná již brzy odnese čas.

26. 2. 2013
více
Po dvoudenním expertním workshopu pořádaném Evropskou agenturou pro životní prostředí v Kodani a zaměřeném na odpadové modely, kterého jsem se účastnil s prof. Hřebíčkem, mně před odletem zbylo několik hodin na prohlídku měst na obou březích Øresundu. Jaro jsem tak letos přivítal netradičně ve Skandinávii.

22. 2. 2013
více
Už poosmé jsme se letos sešli na startu závodu v integrované dopravě Šalinění, který jsme pořádali poprvé před pěti lety s Jihomoravskou pobočkou SPJF - Perpetuem. Cílem závodu je během 3 hodin od 16:00 do 19:00 nasbírat co nejvíc bodů za projeté linky, zastávky a bonusové zastávky. Letos se o to pokusil rekordní počet závodníků.

11. 2. 2013
více
Posvitavská pobřežní dráha.Posvitavská pobřežní dráha žije! Přestože již několik týdnů trvale bydlím na nové adrese v brněnské industriální čtvrti, teprve dnes ráno mě překvapil provoz na nejdelší a nejslavnější brněnské vlečce - posvitavské pobřežní dráze.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Domašov nad Bystřicí (CZ).

Datum: . .

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst