Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

24. 6. 2014
více
Zvýšit své povědomí o matematické analýze časových řad a současně prezentovat desetileté řady hodnot koncentrace persistentních polutantů, naměřené na košetické observatoři a s nimi inovativní způsob hodnocení přepočtů výsledků pasivního vzorkování. To byly hlavní cíle cesty na konferenci ITISE 2014 ve španělské Granadě. Menším cílem pak bylo prozkoumat vnitrozemí Andalusie, pobřeží středozemního moře a hlavně poprvé navštívit Afriku. To vše se mně podařilo na cestě, kterou jsme podnikli s Janou Borůvkovou na konci června 2014.

14. 6. 2014
více
Podívat se na nejvyšší komín v ČR, opuštěný uhelný přístav, elektrárnu na místě zrušeného dolu a jedinou českou vlečku, kde se obrací celé vagóny vzhůru nohama, jsme nemohli s Drobkem odmítnout. A proto jsme na pozvání kamarádů Jerryho a Páji vyrazili v polovině června do východních Čech, na místo, kde Labe zahýbá prudce k severu a poblíž jeho zátoky stojí elektrárna Chvaletice. Přijměte prosím malou fotoreportáž z elektrárny.

12. 6. 2014
více
Široce proslulý podnik Oděvní průmysl Prostějov se bude bourat. Velkolepá výrobní budova mateřského závodu za nádražím v Prostějově, ve tvaru písmene Ж bude odstřelena za 16 dnů. A proto je poslední šance vstřebat zbytky industriálně architektonických esencí, které se vznáší v prázdných halách a rozloučit se s budovou, která dělala Prostějov městem.

10. 6. 2014
více
Co podniknout v horkých červnových dnech v rozpáleném městě? Jsou v Brně místa, která zchladí každou horkou hlavu. Na jedno z nejmrazivějších jsme se vydali v šestici odvážných. Na lodích, se kterými jsme hodlali vplout do tajuplného vodního tunelu pod městem, jsme vypluli od obřanské Esslerovy přádelny po proudu tam, kde jsme spíš tušili než znali ústí temného tunelu, kterým pod Brnem protéká Ponávka.

6. 6. 2014
více
Po téměř půl roce od dokončení funkčního balíku genasis pro statistický software R konečně přišlo uznání ve formě zveřejnění balíku na webu oficiálního repozitáře CRAN. Balík si tak ode dneška může stáhnout každý uživatel a používat v něm zahrnuté funkce v rámci svého statistického výzkumu.

5. 6. 2014
více
Stránská skála.Pokračující program Perpetua zaměřený na průzkum brněnského podzemí a opuštěných staveb Industria nás tentokrát zavedl do lidmi vytvořeného i přírodního podzemí na jednom z nejzajímavějších míst ve městě - Stránské skále.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Київ (UA).

Datum: 10. 4. 2009

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst