Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

27. 9. 2018
více
Letos jsme 27. výročí založení našeho 143. klubu Bobří stopy Orion z Adamova začali netradičně a poměrně drsně. S kamarádem Iličem jsme se rozhodli na camp Prasklý džbán doplout na lodi z Vladislavi. V práci se to ale trošku protáhlo, a tak jsme ve čtvrtek 27. září posledním vlakem z Brna dojeli na místo teprve šest minut před půlnocí.

22. 9. 2018
více
Tak už došlo i na Rolfa! Můj dlouholetý kamarád se rozhodl uzavřít mnohaleté hledání a předposlední zářijový víkend vstoupit právoplatně do stavu manželského. A tak se také stalo - Eva Michálková a Radim Kejík si řekli své definitivní ano v časném odpoledni 22. září roku 2018 v chrámu svatého Václava v Olomouci.

21. 9. 2018
více
Na první urbexové focení do kalendáře s Alčou jsem se obzvláště těšil, nejen proto, že mělo probíhat čistě v železničním prostředí. Ostatně byla to jedna z posledních příležitostí, jak si prohlédnout dolní nádraží ještě v jeho pozapomenutém a syrovém stavu - takovém, jaké jsem ho znal a miloval už od doby, kde jsem se před léty navrátil do Brna.

15. 9. 2018
více
Věhlas webu Správným směrem dosáhl té úrovně, že si mě Česká televize vybrala pro natáčení pilotního dílu seriálu Putování s párou jako odborníka na historii průmyslu v údolí Svitavy - nebo - zjednodušeně řečeno - podél železniční trati č. 260. Zúčastnil jsem se proto dvojice natáčení a vyzkoušel si, jak funguje profesionální televizní štáb.

5. 9. 2018
více
Pátou tváří urbexového kalendáře Druhé Brno 2019 se stala Spyro. Společně jsme vyrazili na Spolkovou ulici do areálu bývalého dělnického domu, který je dnes rozložitou ruinou čekající na své zbourání či znovuvzkříšení. Ještě předtím, než se to stane, nám ale posloužil jako zásobárna zajímavých prostředí pro focení krásných žen v ošklivých domech.

Starší články:

2019: 1234567
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Malatya (TR).

Datum: 11. 8. 2009

Odkaz dne:

Historické mapy PřF MU

Datum: 6. 5. 2019

Poslední komentáře:

Autor: Igor
Text: Ak tam nie je viac podobnich tunelov, tak si pamätám že ich využívala alebo spravovala Vojenská akadémia, to sa písal rok 1984, boli sme čistiť prístup do tunela ktorí bol zarasteni, ako zakladaní, tak sme ho aj prešli na druhú stranu. Pamätám si len jeden tubus.

Číst

Autor: Pavel
Text: Popisována vlečka končila a končí v areálu firmy Syntezia.
Vlečka ze severu do stanice Stéblová je jinou, druhou vlečkou, jenž byla vybudována na sklonku 80.tych let a nikdy nedostavena a nevyužitá snesena v roce 2004. Tyto dvě vlečky NEBYLY vzájemně propojeny.
Číst

Autor: Zuzana
Text: Já se tam určitě podívat nepojedu, když je budova v tomto hrůzné stavu. Ale mám na ni hezkou vzpomínku, strávila jsem tam asi 2 měsíce po operaci plic v roce 1991 a zdravá se vrátila domů k malé dcerce. A dodnes si občas s vděčnosti vzpomenu i na tehdejší primářku prof. MUDr. Janu Skřičkovou.
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Doplním, že vlečkový areál vznikl v 60. letech. Více informací, včetně fotek z celého areálu a fotek z provozu viz zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v7_txt
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Areál za výhybkou 8, zmíněný i panem Kožnarem, měl původně 4 koleje. Bývala tam dezinfekční stanice (čištění nákladních vozů), po zrušení v 60. letech (bylo nahraženo novou dezinfenkční stanicí v depu Maloměřice) se pak odstavné koleje využívaly mimojiné na odstavování zmíněných parních lokomotiv, později pak pro potřeby traťové distance. Jinak vlečka Feramo byla úředně zrušena v roce 2018. Více informací zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v6_txt
Číst