Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

27. 9. 2018
více
Letos jsme 27. výročí založení našeho 143. klubu Bobří stopy Orion z Adamova začali netradičně a poměrně drsně. S kamarádem Iličem jsme se rozhodli na camp Prasklý džbán doplout na lodi z Vladislavi. V práci se to ale trošku protáhlo, a tak jsme ve čtvrtek 27. září posledním vlakem z Brna dojeli na místo teprve šest minut před půlnocí.

22. 9. 2018
více
Tak už došlo i na Rolfa! Můj dlouholetý kamarád se rozhodl uzavřít mnohaleté hledání a předposlední zářijový víkend vstoupit právoplatně do stavu manželského. A tak se také stalo - Eva Michálková a Radim Kejík si řekli své definitivní ano v časném odpoledni 22. září roku 2018 v chrámu svatého Václava v Olomouci.

21. 9. 2018
více
Na první urbexové focení do kalendáře s Alčou jsem se obzvláště těšil, nejen proto, že mělo probíhat čistě v železničním prostředí. Ostatně byla to jedna z posledních příležitostí, jak si prohlédnout dolní nádraží ještě v jeho pozapomenutém a syrovém stavu - takovém, jaké jsem ho znal a miloval už od doby, kde jsem se před léty navrátil do Brna.

15. 9. 2018
více
Věhlas webu Správným směrem dosáhl té úrovně, že si mě Česká televize vybrala pro natáčení pilotního dílu seriálu Putování s párou jako odborníka na historii průmyslu v údolí Svitavy - nebo - zjednodušeně řečeno - podél železniční trati č. 260. Zúčastnil jsem se proto dvojice natáčení a vyzkoušel si, jak funguje profesionální televizní štáb.

5. 9. 2018
více
Pátou tváří urbexového kalendáře Druhé Brno 2019 se stala Spyro. Společně jsme vyrazili na Spolkovou ulici do areálu bývalého dělnického domu, který je dnes rozložitou ruinou čekající na své zbourání či znovuvzkříšení. Ještě předtím, než se to stane, nám ale posloužil jako zásobárna zajímavých prostředí pro focení krásných žen v ošklivých domech.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst