Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Tiskárna Typia
Mlýn Nad jazerom v Košicích
Immerův seznam úzkokolejek
Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

27. 9. 2018
více
Letos jsme 27. výročí založení našeho 143. klubu Bobří stopy Orion z Adamova začali netradičně a poměrně drsně. S kamarádem Iličem jsme se rozhodli na camp Prasklý džbán doplout na lodi z Vladislavi. V práci se to ale trošku protáhlo, a tak jsme ve čtvrtek 27. září posledním vlakem z Brna dojeli na místo teprve šest minut před půlnocí.

22. 9. 2018
více
Tak už došlo i na Rolfa! Můj dlouholetý kamarád se rozhodl uzavřít mnohaleté hledání a předposlední zářijový víkend vstoupit právoplatně do stavu manželského. A tak se také stalo - Eva Michálková a Radim Kejík si řekli své definitivní ano v časném odpoledni 22. září roku 2018 v chrámu svatého Václava v Olomouci.

21. 9. 2018
více
Na první urbexové focení do kalendáře s Alčou jsem se obzvláště těšil, nejen proto, že mělo probíhat čistě v železničním prostředí. Ostatně byla to jedna z posledních příležitostí, jak si prohlédnout dolní nádraží ještě v jeho pozapomenutém a syrovém stavu - takovém, jaké jsem ho znal a miloval už od doby, kde jsem se před léty navrátil do Brna.

15. 9. 2018
více
Věhlas webu Správným směrem dosáhl té úrovně, že si mě Česká televize vybrala pro natáčení pilotního dílu seriálu Putování s párou jako odborníka na historii průmyslu v údolí Svitavy - nebo - zjednodušeně řečeno - podél železniční trati č. 260. Zúčastnil jsem se proto dvojice natáčení a vyzkoušel si, jak funguje profesionální televizní štáb.

5. 9. 2018
více
Pátou tváří urbexového kalendáře Druhé Brno 2019 se stala Spyro. Společně jsme vyrazili na Spolkovou ulici do areálu bývalého dělnického domu, který je dnes rozložitou ruinou čekající na své zbourání či znovuvzkříšení. Ještě předtím, než se to stane, nám ale posloužil jako zásobárna zajímavých prostředí pro focení krásných žen v ošklivých domech.

Starší články:

2019: 1
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Historické mapy PřF MU

Datum: 6. 5. 2019

Poslední komentáře:

Autor: PETR HAVRANEK ,DiS
Text: Dobrý den,
jmenuji se Petr Havránek, je mi 49, let. Mám šestiletého synka Kristiánka. Měl bych zájem u Vás v Zábřehu na Moravě v Olmě pracovat jako dělník u výrobní linky. Nyní bydlím v Šumperku, nemám problém dojíždět. Mohu dělat 12tky den a noc . Pracoval jsem v ZOŘE .Zkušenosti s pásovou výrobou LINKY mám,Pokud máte volné místo, prosím dejte mi vědět písemně.
Moc Vám předem děkuji,
PETR HAVRANEK
Vikýřovická 1495
78701 Šumperk
dokufilm@seznam.cz
Mám i potravinářský průkaz -na dobu neurčitou.
Číst

Autor: pcp
Text: Pěkný. Pamatuju na zběsilou párty, kterou jsme dělali v roce 2003 v jedné z těch budov, ještě když tam kámoši měli zkušebnu.
Číst

Autor: Martin
Text: cca od roku 2010/2011 jezdi parkova "detska" zeleznice za Olympii, coz by slo povazovat za ekvivalent "stálé dráhy sloužící dětem nebo dokonce provozované alespoň částečně dětmi." s time ze vetsina cetujicich jsou deti vcetne nadsenych tatinku a draha je obsluhovana do velke miry mladezi... nekteri ze starsich "domacich" by o draze na BVV mohli neco vedet, kazdopadne diky za fajn clanek
Číst

Autor: Unčovský
Text: Triangl býval uzavřený. Když nešla na dolním točna, tak jsme tam jezdili točit lokomotivy.
Číst

Autor: Marek Stahl
Text: Co se týče obsluhy, nepravidelně do Zbrojovky zajížděly soupravy ve složení podnikové 700.636-4 a několika kotlových vozů. Po odprodání lokomotivy do SEP Brno tam asi před ukončením provozu zajížděly zálohy z Maloměřic.
Číst