Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

27. 10. 2016
více
Oslavu státního svátku jsme letos s Drobkem pojali skutečně svátečně. Už ve čtvrtek 27. října večer jsme vyrazili předposledním vlakem z Brna na sever, kde jsme přestoupili na poslední autobus, abychom hodinu před půlnocí vyjeli kamsi vysoko do lesů. Pak nás ještě čekala noční cesta hlubokými lesy na boudu.

20. 10. 2016
více
Maple T.A. & Möbius user summit Vienna.Maple T. A. je výukový nástroj, který pro osvojování a trénování matematických znalostí a dovedností používá jádro kanadského algebraického výpočetního systému Maple a webové rozhraní. V roce 2014 jsem úspěšně obhájil a realizoval projekt „Rozšíření výuky o interaktivní e-learningový nástroj pro matematické modelování“, na Maple T. A,. postavený, proto jsem, když mně byla nabídnuta příležitost zúčastnit se uživatelského summitu maple T.A. a jeho pokročilé varianty Möbius ve Vídni, nemohl odmítnout.

15. 10. 2016
více
Po třinácti letech ožily brněnské dolní a horní uličky vontským zápolením, pátráním v zapadlých zákoutích a plněním zapeklitých úkolů, které pro milovníky Stínadel (do 16 let) připravilo Sdružení přátel Jaroslava Foglara. Projděte si s námi krátkou fotoreportáž ze stínadelské soboty na Františkově alias Denisových sadech.

8. 10. 2016
více
Porada vedení SPJF v Ostravě.Porady vedení SPJF se konají už přes dvacet let obvykle třikrát do roka v lednu, dubnu a říjnu, červencový termín bývá vynechán z důvodu táborů a dalekých cest. V posledních letech se skupině vedoucích, do které patřím i já, podařilo prosadit, aby porady nebyly jen brněnskou záležitostí; a tak se nejméně jednou ročně potkáváme se třináctičlenným vedením v některém z jiných měst v republice, kde má SPJF silné zastoupení. Letos poprvé to ovšem byla Ostrava. Konkrétně klubovna BVÚ, kterou pro naše jednání zajistil kamarád Kosťa. V neděli pak pokračoval můj a Drobkův program poradou k CVVZ a natáčením propagačního traileru pod vedením Hryzala v Šumperku.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Bologna (I).

Datum: 19. 12. 2009

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst