Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno

16. 7. 2016
více
Tábor Karaí Pukú.Poslední klasický letní tábor se pod mým přímým vedením odehrál v roce 2011. Od té doby jsem si na pět let odvykl stavět týpí, každé ráno se otužovat v ledové tůňce, bubnovat na nástupy a v noci hlídat tábořiště a vlajku. Jenže okolnosti tomu chtěly, abych se na naši louku uprostřed lesů za Brzkovem ještě jednou vrátil: s Drobkem jsme se v druhé půli července rozhodli uspořádat tábor Karaí Pukú.

9. 7. 2016
více
Vlakem z Brna do Toulouse.S cestováním po železnici ve východní Evropě a Rusku mám zkušeností víc než dost. Jaké je to ale na Západě? Je vůbec možné rozumně cestovat přes státy a státečky roztříštěné Evropy vlakem? Rozhodl jsem se najít odpověď na pracovní cestě do Toulouse ve Francii a na pokračování každodenně přinášet zajímavé či užitečné postřehy z cestování vlakem přes Rakousko, Švýcarsko, Itálii, Francii, Monako a Andorru. Sledovat mé osudy můžete (v závislosti na přístupnosti internetu ve vlacích) den po dni zde.

1. 7. 2016
více
Stejně jako v předchozích letech, i v roce 2016 se na objektu č. 36, patřícím SPJF, v areálu Muny v Mikulovicích uskutečnil pracovní tábor. Využil jsem dvou dnů volna, přidal dva dny víkendu a dva dny dovolené a strávil s kamarády necelý týden úpravou střechy a betonováním (posledního) věnce nad nově postavenými zdmi.

Starší články:

2018: 12345678910
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Výslovnost všech hlásek světa

Datum: 18. 9. 2018

Poslední komentáře:

Autor: Sumec
Text: Nikoliv žst. nýbrž odbočka Židenice.
Číst

Autor: Jan Bartoš
Text: Závory před Zábrdovickým mostem byly pouze do začátku čtyřicátých let, kdy před nimy končila tramvaj do Židenic. S vybudováním nového mostu v r. 1942 (v současné době v rekonsrukci) došlo k prodloužení tramvajové linky přes něj na Starou osadu a ke zrušení závor. Dopravu na silnici zastavovali zaměstanci dráhy s praporky. Tak si to aspoň pamatuji z padesátých let.
Číst

Autor: jispo
Text: menší chybka releový poloautoblok je v traťovém úseku do votic.
Číst

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst