Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

16. 7. 2016
více
Tábor Karaí Pukú.Poslední klasický letní tábor se pod mým přímým vedením odehrál v roce 2011. Od té doby jsem si na pět let odvykl stavět týpí, každé ráno se otužovat v ledové tůňce, bubnovat na nástupy a v noci hlídat tábořiště a vlajku. Jenže okolnosti tomu chtěly, abych se na naši louku uprostřed lesů za Brzkovem ještě jednou vrátil: s Drobkem jsme se v druhé půli července rozhodli uspořádat tábor Karaí Pukú.

9. 7. 2016
více
Vlakem z Brna do Toulouse.S cestováním po železnici ve východní Evropě a Rusku mám zkušeností víc než dost. Jaké je to ale na Západě? Je vůbec možné rozumně cestovat přes státy a státečky roztříštěné Evropy vlakem? Rozhodl jsem se najít odpověď na pracovní cestě do Toulouse ve Francii a na pokračování každodenně přinášet zajímavé či užitečné postřehy z cestování vlakem přes Rakousko, Švýcarsko, Itálii, Francii, Monako a Andorru. Sledovat mé osudy můžete (v závislosti na přístupnosti internetu ve vlacích) den po dni zde.

1. 7. 2016
více
Stejně jako v předchozích letech, i v roce 2016 se na objektu č. 36, patřícím SPJF, v areálu Muny v Mikulovicích uskutečnil pracovní tábor. Využil jsem dvou dnů volna, přidal dva dny víkendu a dva dny dovolené a strávil s kamarády necelý týden úpravou střechy a betonováním (posledního) věnce nad nově postavenými zdmi.

Starší články:

2019: 1234567
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Хоруғ (TJK).

Datum: 5. 9. 2009

Odkaz dne:

Historické mapy PřF MU

Datum: 6. 5. 2019

Poslední komentáře:

Autor: Igor
Text: Ak tam nie je viac podobnich tunelov, tak si pamätám že ich využívala alebo spravovala Vojenská akadémia, to sa písal rok 1984, boli sme čistiť prístup do tunela ktorí bol zarasteni, ako zakladaní, tak sme ho aj prešli na druhú stranu. Pamätám si len jeden tubus.

Číst

Autor: Pavel
Text: Popisována vlečka končila a končí v areálu firmy Syntezia.
Vlečka ze severu do stanice Stéblová je jinou, druhou vlečkou, jenž byla vybudována na sklonku 80.tych let a nikdy nedostavena a nevyužitá snesena v roce 2004. Tyto dvě vlečky NEBYLY vzájemně propojeny.
Číst

Autor: Zuzana
Text: Já se tam určitě podívat nepojedu, když je budova v tomto hrůzné stavu. Ale mám na ni hezkou vzpomínku, strávila jsem tam asi 2 měsíce po operaci plic v roce 1991 a zdravá se vrátila domů k malé dcerce. A dodnes si občas s vděčnosti vzpomenu i na tehdejší primářku prof. MUDr. Janu Skřičkovou.
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Doplním, že vlečkový areál vznikl v 60. letech. Více informací, včetně fotek z celého areálu a fotek z provozu viz zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v7_txt
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Areál za výhybkou 8, zmíněný i panem Kožnarem, měl původně 4 koleje. Bývala tam dezinfekční stanice (čištění nákladních vozů), po zrušení v 60. letech (bylo nahraženo novou dezinfenkční stanicí v depu Maloměřice) se pak odstavné koleje využívaly mimojiné na odstavování zmíněných parních lokomotiv, později pak pro potřeby traťové distance. Jinak vlečka Feramo byla úředně zrušena v roce 2018. Více informací zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v6_txt
Číst