Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industriePodzemí

Druhý AdamovDruhé Brno


Novinky na Instagramu:


Aktuality:

25. 6. 2016
více
Bohdanka se vdává.Tak už je to tady - moje mladší sestra se vdává. Jako první z nejmladší generace Kalinů a Žažů, řekla si Bohdanka se svým dlouholetým nápadníkem a snoubencem Romanem své životní ano v sobotu 26. června 2016 na hradě v Dolních Kounicích.

13. 6. 2016
více
Podzemím různého druhu se v Česku zabývají tisíce lidí. Geologové, horníci, speleologové, montanisté, milovníci urbexu, tajemna i konspiračních teorií, stavaři a trampové, jakož i romantici všeho druhu. Každého zajímá podzemí trošku jiné a trošku jinak. Jsou však místa, na jejichž významu se shodnou všichni. Nekorunovaným králem je pak důl a podzemní nacistická továrna Richard u Litoměřic, která je považována za průzkumnickou maturitu. Za poslední tři roky jsem už něco prolezl, a tak jsem se o víkendu vydal odmaturovat i já.

4. 6. 2016
více
Ignis Brunensis 2016.Jako děti jsme měli ohňostroje v rámci festivalové šňůry Brno - město uprostřed Evropy rádi. První ročník světelné podívané jsme v červnu 1998 sledovali s rodiči nad výstavištěm a v nezapomenutelném zápachu střelného prachu a sladu z noční várky v Pivovaru jsme pak stoupali po širokém schodišti Sladové ulice na cestě domů. Z následujících sedmnácti ročníků ohnivých představení si pamatuji jen tři výjímečné. letos jsem se tedy vydal sledovat ohňostroj celkem popáté.

2. 6. 2016
více
Tramvajová štola se stala hlavním tématem článku v deníku Rovnost, na kterém jsem spolupracoval s paní redaktorkou Monikou Chumchalovou a fotografem Attilou Rackem. Krátká návštěva v jednom z nejznámějších míst brněnského podzemí byla příjemným zpestřením středečního odpoledne.

Starší články:

2019: 1234567
2018: 123456789101112
2017: 123456789101112
2016: 123467891012
2015: 561112
2014: 123456789
2013: 12345679101112
2012: 1234689101112
2011: 2345689101112
2010: 123456789101112
2009: 2345679101112
2008: 67891011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Historické mapy PřF MU

Datum: 6. 5. 2019

Poslední komentáře:

Autor: Igor
Text: Ak tam nie je viac podobnich tunelov, tak si pamätám že ich využívala alebo spravovala Vojenská akadémia, to sa písal rok 1984, boli sme čistiť prístup do tunela ktorí bol zarasteni, ako zakladaní, tak sme ho aj prešli na druhú stranu. Pamätám si len jeden tubus.

Číst

Autor: Pavel
Text: Popisována vlečka končila a končí v areálu firmy Syntezia.
Vlečka ze severu do stanice Stéblová je jinou, druhou vlečkou, jenž byla vybudována na sklonku 80.tych let a nikdy nedostavena a nevyužitá snesena v roce 2004. Tyto dvě vlečky NEBYLY vzájemně propojeny.
Číst

Autor: Zuzana
Text: Já se tam určitě podívat nepojedu, když je budova v tomto hrůzné stavu. Ale mám na ni hezkou vzpomínku, strávila jsem tam asi 2 měsíce po operaci plic v roce 1991 a zdravá se vrátila domů k malé dcerce. A dodnes si občas s vděčnosti vzpomenu i na tehdejší primářku prof. MUDr. Janu Skřičkovou.
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Doplním, že vlečkový areál vznikl v 60. letech. Více informací, včetně fotek z celého areálu a fotek z provozu viz zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v7_txt
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Areál za výhybkou 8, zmíněný i panem Kožnarem, měl původně 4 koleje. Bývala tam dezinfekční stanice (čištění nákladních vozů), po zrušení v 60. letech (bylo nahraženo novou dezinfenkční stanicí v depu Maloměřice) se pak odstavné koleje využívaly mimojiné na odstavování zmíněných parních lokomotiv, později pak pro potřeby traťové distance. Jinak vlečka Feramo byla úředně zrušena v roce 2018. Více informací zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v6_txt
Číst