Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Sklep u nádraží ve Lhotici
Odlehčovací komory kanalizace v Brně
Odlehčovací komora Uhelná
Verneřice (žst)
Lovečkovice (žst)
Vlečka Svitavská pobřežní dráha - teplárna
Tunely Svitavského náhonu za Špitálkou
Zadar (žst)
Totem na tábořišti u Siněvíru
Stáčírna minerálky Ida
Fotka

Porada CVVZ v Šumperku


11. 3. 2017
Celostátní vzájemná výměna zkušeností (CVVZ) v Šumperku se blíží, proto jsme druhý březnový víkend strávili na chalupě Uniland s přípravným týmem organizátorů, abychom pokročili v chystání dalšího ročníku největšího českého školení pro vedoucí dětí a mládeže.

Po cestě potkáváme v Přerově „upoutávku“ na expres kategorie AEx číslo 1043 dopravce Arriva, který netradičně spojuje přes <a href=/Tema/Vl%C3%A1rsk%C3%BD%20pr%C5%AFsmyk%20(%C5%BEst)>Vlárský průsmyk</a> Prahu s Leopoldovem.
Po cestě potkáváme v Přerově „upoutávku“ na expres kategorie AEx číslo 1043 dopravce Arriva, který netradičně spojuje přes Vlárský průsmyk Prahu s Leopoldovem.

S Drobkem jsme vyrazili vlakem v pátek odpoledne z Brna do Přerova, kde na nás čekal Hryzal s vozem a pokračoval s námi do Horní Lipky na Uniho a Terčinu chalupu zvanou prostě Uniland. Tady už čekali Terka, Majda, Uni a Strejda Vláček, ke kterým později ještě přibyli Vochomůrka, Dido a Standa. Na večerní jednání nás tak bylo celkem 10 a s vervou jsme se pustili do všech témat od hospodaření přes programy a webovou prezentaci až po ceremoniály, ve kterých jsme byli obzvláště tvůrčí.

Po odjezdu Vochomůrky s Dido a Standou jsme přenocovali a pokračovali v plánování i v sobotu, kdy před polednem Uni s Terkou a Majdou odjeli na rodinnou oslavu, Hryzal s Drobkem se nemohli odtrhnout od vyhřáté pece a svítícího monitoru a pouze já s Vláčkem jsme si udělali okružní cestu po okolních nádražích - Králíkách, Dolní Lipce a Prostřední Lipce.

Porada pokračovala i v neděli, skončili jsme ale ještě dopoledne a ve třech jsme se Strejdou Vláčkem a Drobkem zajeli ještě na několik hodin na exkurzi do podzemí dělostřelecké tvrze Hůrky. Oba mě pak ještě dovezli do Červeného Potoka, přes který už zase jezdí vlaky, abych si projel krásnou podhorskou trať přes Podlesí do Hanušovic a pak zamířil rychlíkem domů.

A to je on, Arriva expres č. 1043, vedený jednotkou 845 001-7 + 945 001-6 výrobce Düwag BR 628.
A to je on, Arriva expres č. 1043, vedený jednotkou 845 001-7 + 945 001-6 výrobce Düwag BR 628.
Drobek a Terka na Unilandu v očekávání nadcházející diskuze naplňující dvoudenní jednání přípravného výboru CVVZ.
Drobek a Terka na Unilandu v očekávání nadcházející diskuze naplňující dvoudenní jednání přípravného výboru CVVZ.
Přestože je již po půlnoci, Majda koncentruje svoji pozornost na jednání ve víru večerní diskuze.
Přestože je již po půlnoci, Majda koncentruje svoji pozornost na jednání ve víru večerní diskuze.
Ačkoliv je již po půlnoci, Uni ve víru večerní diskuze koncentruje svoji pozornost na Majdu.
Ačkoliv je již po půlnoci, Uni ve víru večerní diskuze koncentruje svoji pozornost na Majdu.
Dělostřelecký srub K-Bg-S11 zapojený do sítě podzemních chodeb a sálů <a href=/Tema/D%C4%9Blost%C5%99eleck%C3%A1%20tvrz%20H%C5%AFrka>dělostředělostřelecké tvrze Hůrky</a>.
Dělostřelecký srub K-Bg-S11 zapojený do sítě podzemních chodeb a sálů dělostředělostřelecké tvrze Hůrky.
Ačkoliv druhý březnový víkend už přicházelo jaro, nad Králickým sněžníkem se ještě stále držely těžké sněhové mraky. Odpoledne dokonce napadlo několik centrimetrů sněhu.
Ačkoliv druhý březnový víkend už přicházelo jaro, nad Králickým sněžníkem se ještě stále držely těžké sněhové mraky. Odpoledne dokonce napadlo několik centrimetrů sněhu.
Prodloužená polední pauza poskytla mně a Strejdovi Vláčkovi příležitost k průzkumu několika železničních stanic, mezi jinými <a href=/Tema/Doln%C3%AD%20Lipka%20(%C5%BEst)>Dolní Lipky</a> s krásnou zneprovozněnou točnou.
Prodloužená polední pauza poskytla mně a Strejdovi Vláčkovi příležitost k průzkumu několika železničních stanic, mezi jinými Dolní Lipky s krásnou zneprovozněnou točnou.
První fotka s vlajkou CVVZ, která objede svět v rámci projektu „S CVVZ na cestách“.
První fotka s vlajkou CVVZ, která objede svět v rámci projektu „S CVVZ na cestách“.
Vstupní objekt <a href=/Tema/D%C4%9Blost%C5%99eleck%C3%A1%20tvrz%20H%C5%AFrka>dělostřelecké tvrze Hůrky</a> poblíž <a href=/Tema/Kr%C3%A1l%C3%ADky%20(ORP%20Kr%C3%A1l%C3%ADky)>Králík</a>.
Vstupní objekt dělostřelecké tvrze Hůrky poblíž Králík.
V neděli jsme se rozprchli do různých stran. Drobek odjela se Strejdou Vláčkem (ovšem autem) do Šumperka a já jsem strávil asi hodinu průzkumem své oblíbené stanice <a href=/Tema/%C4%8Cerven%C3%BD%20Potok%20(%C5%BEst)>Červený Potok</a> v lůnu králických lesů.
V neděli jsme se rozprchli do různých stran. Drobek odjela se Strejdou Vláčkem (ovšem autem) do Šumperka a já jsem strávil asi hodinu průzkumem své oblíbené stanice Červený Potok v lůnu králických lesů.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Spišské Podhradie (SK).

Datum: 20. 7. 2000

Poslední komentáře:

Autor: Ladislav Zemánek
Text: Kryt nad nádražím se budoval na terénu nebyl ražen ve skále.Vyraženo bylo pár metrů ale protože se přišlo na vodu,tak se skončilo.Voda byla stažena do betonového objektu kterému jsme říkali studánka a bylo tam čerpadlo které sloužilo k případnému odčerpání vody aby nedošlo k zatopení krytu.
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Dobrý den !
Rád bych se zastavil u fotky,kde vedou dvě koleje za výměnou č.8 a to u koleje vedoucí vlevo za bránu vedle žluté budovy.Jak píše autor,za bránou se koleje rozdvojí a vedou dále dvě a jsou kusé.Dříve tomu bylo jinak.Ty koleje tam byly minimálně čtyři,žlutá budova po pravé straně nestála.Celý prostor končil před cestou vedoucí kolem řeky,kde je dnes cyklostezka a po levé straně náspem s kolejemi vedoucí do stanice Brno dolní obvod 1.a druhé zálohy.Na tyto koleje byly odstavovány zrušené
parní lokomotivy z depa Brno dolní a postupně likvidovány pracovníky Kovošrotu Brno.Tuto činnost prováděli přes týden a v sobotu a v neděli jsme tam řádili my.Odhaduju to na roky 1970 -1976. P.Kožnar
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Jako kluci jsme tam chodili,bylo to za tratí a Kovošrotem.Ta studna tenkrát nebyla zakrytá žádným poklopem a voda tam byla taky.Kousek vedle byl mezi náspy tratí a odstavným nádražím podobný prostor,říkali jsme tomu step.Studny tam byly asi tři,ale menšího průměru,cca 2m.Ve všech byla voda.Údajně to byly zásobárny vody pro hašení hořící trávy z parních lokomotiv.
Číst

Autor:
Text: Pokud vím, Hošnova vila nezískala nového majitele a je teď spíš sídlištěm feťáků či bezdomovců. Dále slouží taky návštěvě "urbexerů", kteří si tam přijdou na své. Mám odsud fotky z tohoto roku. A nevšimla jsem si žádné rekonstrukce, naopak se spíš stav budovy horší.
Číst

Autor: JzA
Text: Děkuji, opravil jsem.
Číst