Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Vlečka Svitavská pobřežní dráha - teplárna
Tunely Svitavského náhonu za Špitálkou
Zadar (žst)
Totem na tábořišti u Siněvíru
Stáčírna minerálky Ida
Хуст (žst)
Boržavská úzkokolejka
Pramen Kušnické minerálky
Fragmenty chodeb pod Římským náměstím
Pastevecká osada nad Siněvírským jezerem
Fotka

Porada CVVZ v Šumperku


11. 3. 2017
Celostátní vzájemná výměna zkušeností (CVVZ) v Šumperku se blíží, proto jsme druhý březnový víkend strávili na chalupě Uniland s přípravným týmem organizátorů, abychom pokročili v chystání dalšího ročníku největšího českého školení pro vedoucí dětí a mládeže.

Po cestě potkáváme v Přerově „upoutávku“ na expres kategorie AEx číslo 1043 dopravce Arriva, který netradičně spojuje přes <a href=/Tema/Vl%C3%A1rsk%C3%BD%20pr%C5%AFsmyk%20(%C5%BEst)>Vlárský průsmyk</a> Prahu s Leopoldovem.
Po cestě potkáváme v Přerově „upoutávku“ na expres kategorie AEx číslo 1043 dopravce Arriva, který netradičně spojuje přes Vlárský průsmyk Prahu s Leopoldovem.

S Drobkem jsme vyrazili vlakem v pátek odpoledne z Brna do Přerova, kde na nás čekal Hryzal s vozem a pokračoval s námi do Horní Lipky na Uniho a Terčinu chalupu zvanou prostě Uniland. Tady už čekali Terka, Majda, Uni a Strejda Vláček, ke kterým později ještě přibyli Vochomůrka, Dido a Standa. Na večerní jednání nás tak bylo celkem 10 a s vervou jsme se pustili do všech témat od hospodaření přes programy a webovou prezentaci až po ceremoniály, ve kterých jsme byli obzvláště tvůrčí.

Po odjezdu Vochomůrky s Dido a Standou jsme přenocovali a pokračovali v plánování i v sobotu, kdy před polednem Uni s Terkou a Majdou odjeli na rodinnou oslavu, Hryzal s Drobkem se nemohli odtrhnout od vyhřáté pece a svítícího monitoru a pouze já s Vláčkem jsme si udělali okružní cestu po okolních nádražích - Králíkách, Dolní Lipce a Prostřední Lipce.

Porada pokračovala i v neděli, skončili jsme ale ještě dopoledne a ve třech jsme se Strejdou Vláčkem a Drobkem zajeli ještě na několik hodin na exkurzi do podzemí dělostřelecké tvrze Hůrky. Oba mě pak ještě dovezli do Červeného Potoka, přes který už zase jezdí vlaky, abych si projel krásnou podhorskou trať přes Podlesí do Hanušovic a pak zamířil rychlíkem domů.

A to je on, Arriva expres č. 1043, vedený jednotkou 845 001-7 + 945 001-6 výrobce Düwag BR 628.
A to je on, Arriva expres č. 1043, vedený jednotkou 845 001-7 + 945 001-6 výrobce Düwag BR 628.
Drobek a Terka na Unilandu v očekávání nadcházející diskuze naplňující dvoudenní jednání přípravného výboru CVVZ.
Drobek a Terka na Unilandu v očekávání nadcházející diskuze naplňující dvoudenní jednání přípravného výboru CVVZ.
Přestože je již po půlnoci, Majda koncentruje svoji pozornost na jednání ve víru večerní diskuze.
Přestože je již po půlnoci, Majda koncentruje svoji pozornost na jednání ve víru večerní diskuze.
Ačkoliv je již po půlnoci, Uni ve víru večerní diskuze koncentruje svoji pozornost na Majdu.
Ačkoliv je již po půlnoci, Uni ve víru večerní diskuze koncentruje svoji pozornost na Majdu.
Dělostřelecký srub K-Bg-S11 zapojený do sítě podzemních chodeb a sálů <a href=/Tema/D%C4%9Blost%C5%99eleck%C3%A1%20tvrz%20H%C5%AFrka>dělostředělostřelecké tvrze Hůrky</a>.
Dělostřelecký srub K-Bg-S11 zapojený do sítě podzemních chodeb a sálů dělostředělostřelecké tvrze Hůrky.
Ačkoliv druhý březnový víkend už přicházelo jaro, nad Králickým sněžníkem se ještě stále držely těžké sněhové mraky. Odpoledne dokonce napadlo několik centrimetrů sněhu.
Ačkoliv druhý březnový víkend už přicházelo jaro, nad Králickým sněžníkem se ještě stále držely těžké sněhové mraky. Odpoledne dokonce napadlo několik centrimetrů sněhu.
Prodloužená polední pauza poskytla mně a Strejdovi Vláčkovi příležitost k průzkumu několika železničních stanic, mezi jinými <a href=/Tema/Doln%C3%AD%20Lipka%20(%C5%BEst)>Dolní Lipky</a> s krásnou zneprovozněnou točnou.
Prodloužená polední pauza poskytla mně a Strejdovi Vláčkovi příležitost k průzkumu několika železničních stanic, mezi jinými Dolní Lipky s krásnou zneprovozněnou točnou.
První fotka s vlajkou CVVZ, která objede svět v rámci projektu „S CVVZ na cestách“.
První fotka s vlajkou CVVZ, která objede svět v rámci projektu „S CVVZ na cestách“.
Vstupní objekt <a href=/Tema/D%C4%9Blost%C5%99eleck%C3%A1%20tvrz%20H%C5%AFrka>dělostřelecké tvrze Hůrky</a> poblíž <a href=/Tema/Kr%C3%A1l%C3%ADky%20(ORP%20Kr%C3%A1l%C3%ADky)>Králík</a>.
Vstupní objekt dělostřelecké tvrze Hůrky poblíž Králík.
V neděli jsme se rozprchli do různých stran. Drobek odjela se Strejdou Vláčkem (ovšem autem) do Šumperka a já jsem strávil asi hodinu průzkumem své oblíbené stanice <a href=/Tema/%C4%8Cerven%C3%BD%20Potok%20(%C5%BEst)>Červený Potok</a> v lůnu králických lesů.
V neděli jsme se rozprchli do různých stran. Drobek odjela se Strejdou Vláčkem (ovšem autem) do Šumperka a já jsem strávil asi hodinu průzkumem své oblíbené stanice Červený Potok v lůnu králických lesů.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Lucie
Text: Dneska jsme tam byli zhruba hodinu,žádná hlídka už tam prý nejezdí,skoro vše je tam zničeno.Jen jsme se potkali s dalšími Urbexery.
Číst

Autor: JzA
Text: Kanón 7D a objektiv EOS 10-18. A samozřejmě je to poněkud editováno.
Číst

Autor: Ďábel
Text: Čím to bylo foceno?
Číst

Autor: Miloslav Opršal
Text: Vlečka ve Březové n/S. kterou popisujete, byla postavene kolem r.1980 při výstavbě teplárny v areálu Vitky.Vězni pro tehdy Schindlerovu fabriku byli dováženi do prostoru nádraží Březová n/S. Existovala v té době vlečka pro Vitku v Moravské CHrastové, která odbočovala z hlavní traťě Brno-Č.Třebová v km 212. Měla jednu kolej a od ní fungovala úzká dráha do Vitky. Vlečka byla zrušena při obnově koridoru.
Číst

Autor: Josef Šefránek
Text: Podle mých znalostí,
původně patřila vlečka cementárně Prell, která byla založena v roce 1912. Přesné datum jejího vzniku neznám, ale určitě to bylo před deruhou sv. válkou. Vlečka měla délku 6o m. Od roku 1958 byla vlastníkem podniku Prefa. Vlečka byla prodloužena o 80 m. V roce 2004 zde sídlí firma Stareko, která vlečku v roce 2005 zrušila.
Číst