Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Vinohradské tunely
Nejnovější články na webu Druhé Brno
Чернівці
Černovické metro
Чернівці (žst)
Štola Kašpara Pluha Horní Slavkov
Чернівці-Південна (žst)
Ягільниця (žst)
Železniční trať Brno – Trenčianská Teplá
[R] getwd
Fotka

Porada CVVZ v Šumperku


11. 3. 2017
Celostátní vzájemná výměna zkušeností (CVVZ) v Šumperku se blíží, proto jsme druhý březnový víkend strávili na chalupě Uniland s přípravným týmem organizátorů, abychom pokročili v chystání dalšího ročníku největšího českého školení pro vedoucí dětí a mládeže.

Po cestě potkáváme v Přerově „upoutávku“ na expres kategorie AEx číslo 1043 dopravce Arriva, který netradičně spojuje přes Vlárský průsmyk Prahu s Leopoldovem.
Po cestě potkáváme v Přerově „upoutávku“ na expres kategorie AEx číslo 1043 dopravce Arriva, který netradičně spojuje přes Vlárský průsmyk Prahu s Leopoldovem.

S Drobkem jsme vyrazili vlakem v pátek odpoledne z Brna do Přerova, kde na nás čekal Hryzal s vozem a pokračoval s námi do Horní Lipky na Uniho a Terčinu chalupu zvanou prostě Uniland. Tady už čekali Terka, Majda, Uni a Strejda Vláček, ke kterým později ještě přibyli Vochomůrka, Dido a Standa. Na večerní jednání nás tak bylo celkem 10 a s vervou jsme se pustili do všech témat od hospodaření přes programy a webovou prezentaci až po ceremoniály, ve kterých jsme byli obzvláště tvůrčí.

Po odjezdu Vochomůrky s Dido a Standou jsme přenocovali a pokračovali v plánování i v sobotu, kdy před polednem Uni s Terkou a Majdou odjeli na rodinnou oslavu, Hryzal s Drobkem se nemohli odtrhnout od vyhřáté pece a svítícího monitoru a pouze já s Vláčkem jsme si udělali okružní cestu po okolních nádražích - Králíkách, Dolní Lipce a Prostřední Lipce.

Porada pokračovala i v neděli, skončili jsme ale ještě dopoledne a ve třech jsme se Strejdou Vláčkem a Drobkem zajeli ještě na několik hodin na exkurzi do podzemí dělostřelecké tvrze Hůrky. Oba mě pak ještě dovezli do Červeného Potoka, přes který už zase jezdí vlaky, abych si projel krásnou podhorskou trať přes Podlesí do Hanušovic a pak zamířil rychlíkem domů.

A to je on, Arriva expres č. 1043, vedený jednotkou 845 001-7 + 945 001-6 výrobce Düwag BR 628.
A to je on, Arriva expres č. 1043, vedený jednotkou 845 001-7 + 945 001-6 výrobce Düwag BR 628.
Drobek a Terka na Unilandu v očekávání nadcházející diskuze naplňující dvoudenní jednání přípravného výboru CVVZ.
Drobek a Terka na Unilandu v očekávání nadcházející diskuze naplňující dvoudenní jednání přípravného výboru CVVZ.
Přestože je již po půlnoci, Majda koncentruje svoji pozornost na jednání ve víru večerní diskuze.
Přestože je již po půlnoci, Majda koncentruje svoji pozornost na jednání ve víru večerní diskuze.
Ačkoliv je již po půlnoci, Uni ve víru večerní diskuze koncentruje svoji pozornost na Majdu.
Ačkoliv je již po půlnoci, Uni ve víru večerní diskuze koncentruje svoji pozornost na Majdu.
Dělostřelecký srub K-Bg-S11 zapojený do sítě podzemních chodeb a sálů dělostředělostřelecké tvrze Hůrky.
Dělostřelecký srub K-Bg-S11 zapojený do sítě podzemních chodeb a sálů dělostředělostřelecké tvrze Hůrky.
Ačkoliv druhý březnový víkend už přicházelo jaro, nad Králickým sněžníkem se ještě stále držely těžké sněhové mraky. Odpoledne dokonce napadlo několik centrimetrů sněhu.
Ačkoliv druhý březnový víkend už přicházelo jaro, nad Králickým sněžníkem se ještě stále držely těžké sněhové mraky. Odpoledne dokonce napadlo několik centrimetrů sněhu.
Prodloužená polední pauza poskytla mně a Strejdovi Vláčkovi příležitost k průzkumu několika železničních stanic, mezi jinými Dolní Lipky s krásnou zneprovozněnou točnou.
Prodloužená polední pauza poskytla mně a Strejdovi Vláčkovi příležitost k průzkumu několika železničních stanic, mezi jinými Dolní Lipky s krásnou zneprovozněnou točnou.
První fotka s vlajkou CVVZ, která objede svět v rámci projektu „S CVVZ na cestách“.
První fotka s vlajkou CVVZ, která objede svět v rámci projektu „S CVVZ na cestách“.
Vstupní objekt dělostřelecké tvrze Hůrky poblíž Králík.
Vstupní objekt dělostřelecké tvrze Hůrky poblíž Králík.
V neděli jsme se rozprchli do různých stran. Drobek odjela se Strejdou Vláčkem (ovšem autem) do Šumperka a já jsem strávil asi hodinu průzkumem své oblíbené stanice Červený Potok v lůnu králických lesů.
V neděli jsme se rozprchli do různých stran. Drobek odjela se Strejdou Vláčkem (ovšem autem) do Šumperka a já jsem strávil asi hodinu průzkumem své oblíbené stanice Červený Potok v lůnu králických lesů.

Související články:
CVVZ 2017
Článek:
CVVZ 2017
16. 11. 2017

Zpět

Komentáře:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Pavel Š Mostecký
Text: Sice jde o chráněnou kulturní památku, ale jak to tak vypadá, za nějký čas už nebude "co chránit"?! ;)
Číst

Autor: Ota Zelenka
Text: Tak přesně v těchto prostorách, které se nacházejí na fotodokumentaci jsem pobýval den co den rok a půl 1980-1981. Uplně mě přešel mráz po zádech...Za tím agregátem byla ještě jedna místnost, která je ale už zazděná...tam jsme měli sklad. Pokračující devastace všech místností je zcela patrná v porovnáním s fotkami z "Fortifikace". I tak za ně díky, přece jenom jsem tam nechal kus života...
Číst

Autor: Ďábel
Text: Ta předposlední fotka je skvělá, jak z úvodních titulků Jamese Bonda.
Číst

Autor: Michal Kučera
Text: Dobrý den, všem příznivcům dráhy! Dovolím si vložit poznatek k bývalé vlečce v Jičíně do zanikého podniku Dřevona n.p., později VČDZ (Východočeské dřevařské závody). Původně vlečka měla 2 kusé koleje, obě kryté výkolejkami. Později byla používána jen jedna kolej. Ta druhá byla snesena a výměna byla trvale uzamčena v poloze na "pravou" kolej. Ještě v 1. polovině 90. let byla vlečka obsluhovaná jičínskou zálohou. Většinou se jednalo o přísun loženého vozu s řezivem. Frekvence obsluhy byla nízká (cca 1 - 2x týdně po 1 voze)a po vyložení prázdný vůz ven. Vrata vlečky byly dřevěné, jednokřídlé a posunovač si je obsluhoval sám, někdy i za asistence vrátného. Ve 2. polovině 90. let byla vlečka uzavřena a podnik zrušen. Při rekonstrukci kolejiště os.nádraží byla vyhýbka odstraněna. Nyní v prostoru vlečky se nachází obchod drogerie, Penny market a nové řadové garáže. Pozn.: klíče od výměny vydával výpravčí vedoucímu posunu, záloha na vlečku vůz sunula většinou po 15. koleji, po ukončení manipulace se klíč vrátil výpravčímu do dopravní kanceláře. MK
Číst

Autor: Jarczek
Text: Dobrý den. Máte prosím aktuální informace o Kozubníku???.. Má tam cenu jet nebo už se tam staví a opravuje.. Chtěl bych hlavně k bazénu a do hotelu
Číst