Главный сайт
Школы
Транспорт
Клубы и лагеря
Репортажи
Фотографии
Темы
Остальные
Указатель
Для скачивания
Ставки
Книга гостей
Календарь
Контакт
Home
Česká verze.
English version.
Российская версия.
Deutsche Version.
Wersja polska.
Имя:
Пароль:

Новые темы:

sitemap
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Fotka

Последние фотографии

Mlýnská ulice v Brně patří k nejromantičtějším koutům. V blízkosti opuštěného areálu textilky <a href=/Tema/Vln%C4%9Bna>Vlněny</a>, nad <a href=/Tema/Tunel%20Pon%C3%A1vky%20za%20Rumi%C5%A1t%C4%9Bm>Svitavským náhonem</a> proplétajícím se mezi oprýskanými domy a pod utajenou trolejbusovou tratí si nenápadného poklopu s mosaznou vložkou všimne jen málokdo.

Brno (CZE)
16. 4. 2016

MORAVA: nápis nenechává nikoho na pochybách o tom, kam právě přijel.

Brumov-Bylnice (CZE)
7. 3. 2015

Milovníci bludišť si přijdou v podzemí na své. Chodby vedou ve více výškových úrovních a protínají se nepravidelně.

Praha (CZE)
4. 3. 2015

Brno (CZE)
1. 3. 2015

Zasněžený pohled na prostor zrušeného nákladiště Radlas od severu. Levá kolej patří <a href=/Tema/Svitavsk%C3%A1%20pob%C5%99e%C5%BEn%C3%AD%20dr%C3%A1ha>Svitavské pobřežní dráze</a>, pravá <a href=/Tema/Vle%C4%8Dka%20Svitavsk%C3%A1%20pob%C5%99e%C5%BEn%C3%AD%20dr%C3%A1ha%20-%20tepl%C3%A1rna>vlečce do teplárny</a>.

Brno (CZE)
3. 1. 2017

Nejsevrnější a nejjižnější kolej vlečky jsou v roce 2015 stále v provozu, frekvence vlaků je však nepatrná.

Brno (CZE)
28. 2. 2015

Jedna ze dvou rosniček, které v roce 2015 zajišťovaly provoz na vlečce do strojíren ČKD v Kutné Hoře. Foto: Michal Hroch.

Kutná Hora (CZE)
19. 2. 2015

Z nejzápadnějšího sklepa vedou směrem pod kostel sv. Michala dvě zazděné chodby. Tady podzemní prostory končí.

Brno (CZE)
19. 2. 2015

Podzemní zoo a pokojíček pro panenky mají přímou souvislost s cachí ukrytou v truhle. Její tajemství prozrazovat nebudeme.

Brno (CZE)
6. 5. 2015

Původní staniční budova Brno-Černovice - strana obrácená k městu.

Brno (CZE)
14. 2. 2015

Pohled na odbočku Brno-Černovice zhlaví Táborská odbočka od jihu, ve směru Vlárské dráhy přicházející z <a href=/Tema/Brno-Slatina%20%28%C5%BEst%29>Brna-Slatiny</a> a pokračující dále do <a href=/Tema/Brno-%C5%BDidenice%20%28%C5%BEst%29>Brna-Židenic</a>.

Brno (CZE)
13. 2. 2015

Pohled od budovy odbočky na mostní pilíře nad Nezamyslovou ulicí. Původní niveleta pláně byla asi o metr níže. V pozadí návěstidla <a href=/Tema/Brno-%C4%8Cernovice%20zhlav%C3%AD%20T%C3%A1borsk%C3%A1%20odbo%C4%8Dka%20%28odbo%C4%8Dka%29>odbočky Brno-Černovice zhlaví Táborská</a>.

Brno (CZE)
13. 2. 2015

Společnost Hügel & Sager založená roku 1869 stavěla dráhy po celé rakousko-uherské monarchii, od Bosny až po Moravu. Dva úseky vlárské dráhy budovala pro StEG neboli soukromou Společnost státní dráhy.

Brno (CZE)
13. 2. 2015

…štola však končí nedaleko, tentokrát beznadějně zasypána kamením s stavebním odpadem. Očekáváme však, že vedla okolo celého hradu.

Brno (CZE)
11. 2. 2015

Původní název Kolonie u kostivárny odkazuje ke Giecově továrně na spodium.

Brno (CZE)
8. 2. 2015


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83