Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Brněnské horkovodní tunely
Komínský horkovodní tunel
Bystrcký horkovodní tunel
Původní horkovod Dukovany–Brno
Skleníky pod kampusem
Železniční poliklinika Brno
Dům Veletržní 1
Železniční trať Kostelec u Jihlavy – Slavonice
Dětská železnice v Torontu
Štola nad Vírskou přehradou
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Horní Benešov, až sem dřív jezdily vlaky.

Horní Benešov (CZE)
1. 9. 2007

Pohled na Blanenský tunl č. 3 od severu, z jižního portálu <a href=/Tema/Blanensk%C3%BD%20tunel%20%C4%8D.%204>Blanenského tunelu č. 4</a>. Na plácku u reléové skříně vlevo stával přibližně do roku 2000 strážní domek, mezi tunely překonává trať řeku <a href=/Tema/Svitava>Svitavu</a>.

Bílovice nad Svitavou (CZE)
24. 4. 2007

Českotřebovský uzel prodělal od roku 1845 neskutečně dynamický rozvoj. Z městečka v polích se stalo průmyslové a dopravní centrum a stanice byla přestavována prakticky nepřetržitě. Současná kubistická staniční budova pochází proto až z roku 1924.

(CZE)
20. 6. 2014

Slátanina starého s novým a nesmyslná dispozice továrních budov vytvořily svého druhu zajímavá zákoutí, nádvoří a průchody. Přesto, že rekonstrukce by byla nákladná a vlastně nesmyslná, je představa restaurace nebo kavárny na historickém místě jednoduše lákavá.

Brno (CZE)
23. 4. 2007

Jednoznačně dominantním architektonickým prvkem továrny je válcovitá věž vodojemu. Na její plošině umístěné směrem ven k řece, stával za války voják se samopalem a hlídal neproniknutelnost továrních zdí.

Brno (CZE)
9. 11. 2013

Stavitelé totemu zleva Zandt (v klobouku), Winoga (v čepici), Bobr (v kulichu), Čáp (v kožené bundě), Choroš (s plackou), Vojta (s čelenkou), Ondera (s plackou) a Svišť 2 zamlada.

Синевир (UKR)
7. 4. 2007

Kuřimské Jestřábí (CZE)
14. 2. 2007

Tak vypadal náš první průzkum tunelu Botiče (ze kterého pochází také úvodní fotka) v roce 2006. Měli jsme sice baterky, ale díky zvýšenému stavu vody jsme se nedostali dál než za úvodní zatáčku tunelu.

Praha (CZE)
30. 9. 2006

Na trati je celkem 35 tunelů. Při procházení jsou nebezpečnější než běžné tunely - místa není nazbyt, nezřídka stupátka vozů brousí přímo kamenné ostění.

Банско (BGR)
15. 7. 2006

Staniční budova stanice Horní Lipová v létě roku 2006 s nově zřízeným Muzeem Slezského Semmeringu.

Lipová-lázně (CZE)
26. 6. 2006

Tam, kde se po staletí rozkládaly tak trošku záhadné podzemní prostory klášterní nemocnice, pitevny a krčmy, betonují v březnu 2007 dělníci základy poněkud nudného moderního bytového domu. Je konec romantiky, konec historie.

Brno (CZE)
11. 3. 2007

Východní portál Slavíčského tunelu v roce 2005.

Hranice (ORP Hranice) (CZE)
28. 10. 2005

Budova má nicméně ještě jedno, částečně podzemní podlaží, kterým prochází vlastní vodovodní potrubí.

Brno (CZE)
23. 6. 2018

Dne 13. června 2015 zastavil v Martinicích proslulý legiovlak. Foto <a href="http://hartanet.rajce.idnes.cz/">Zdeněk Horák</a>.

Martinice v Krkonoších (CZE)
13. 6. 2015

Stanice Brno-Chrlice v roce 2005 ještě pod názvem Chrlice a před rozsáhlou rekonstrukcí.

Brno (CZE)
4. 4. 2005


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70