Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Vranovice–Pohořelice
Železniční trať Brno–Přerov
Druhý Přerov
Stará výpravní budova Přerov
Vlečka širá trať Jeseník–Písečná - řetězárna
Chałupki (žst)
Železniční trať Bošice–Bečváry
Železniční trať Pečky–Kouřim
Železniční trať Břeclav–Přerov
Železniční trať Otrokovice–Vizovice
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Zasněžený pohled na prostor zrušeného nákladiště Radlas od severu. Levá kolej patří <a href=/Tema/Svitavsk%C3%A1%20pob%C5%99e%C5%BEn%C3%AD%20dr%C3%A1ha>Svitavské pobřežní dráze</a>, pravá <a href=/Tema/Vle%C4%8Dka%20Svitavsk%C3%A1%20pob%C5%99e%C5%BEn%C3%AD%20dr%C3%A1ha%20-%20tepl%C3%A1rna>vlečce do teplárny</a>.

Brno (CZE)
3. 1. 2017

Nejsevrnější a nejjižnější kolej vlečky jsou v roce 2015 stále v provozu, frekvence vlaků je však nepatrná.

Brno (CZE)
28. 2. 2015

Pohled zpoza plotu na východní větev vlečky do strojíren ČKD v Kutné Hoře. Foto: Michal Hroch.

Kutná Hora (CZE)
19. 2. 2015

Původní barokní sklepení před domem č. 7 a v roce 2000 proražený průchod do novějších sklepů před kostelem sv. Michala.

Brno (CZE)
19. 2. 2015

Takto vypadal náš návrat na tmu světa uprostřed dálničního přivaděče na Ostravské ulici v roce 2006.

Brno (CZE)
17. 11. 2006

Nejzápadnější část bývalé stanice Brno-Černovice včetně staniční budovy z nadjezdu Vlárské dráhy.

Brno (CZE)
13. 2. 2015

Pohled na odbočku Brno-Černovice zhlaví Táborská odbočka od jihu, ve směru Vlárské dráhy přicházející z <a href=/Tema/Brno-Slatina%20%28%C5%BEst%29>Brna-Slatiny</a> a pokračující dále do <a href=/Tema/Brno-%C5%BDidenice%20%28%C5%BEst%29>Brna-Židenic</a>.

Brno (CZE)
13. 2. 2015

Samotná budova odbočky Brno-Černovice mnoho krásy nepobrala.

Brno (CZE)
13. 2. 2015

V roce 2015 se pomník Vlárské dráhy nachází v hustém náletovém porostu. Pravidelné mýcení a poloha u převážně nákladního průtahu se projevují na pouze občasné viditelnosti pomníku z vlaku.

Brno (CZE)
13. 2. 2015

Odbočení z betonové šachty <a href=/Tema/Krys%C3%AD%20%C5%A1tola%20na%20%C5%A0pilberku>Krysí štoly</a> se nachází asi v jedné třetině hloubky. Na první pohled se zdá, jako by průlez byl dodatečně vylámán ve stěně šachty.

Brno (CZE)
11. 2. 2015

Továrna na spodium zanikla již ve 40. letch 20. století a její zápach odletěl navždy…

Brno (CZE)
8. 2. 2015

Brno (CZE)
4. 2. 2015

Pohled na Loučský tunel přes Most míru od zastávky <a href=/Tema/Doln%C3%AD%20Lou%C4%8Dky%20%28%C5%BEzast%29>Dolní loučky</a>.

Dolní Loučky (CZE)
3. 2. 2015

Pohled na Horní Loučky z nástupiště <a href=/Tema/Doln%C3%AD%20Lou%C4%8Dky%20%28%C5%BEzast%29>zastávky Dolní Loučky</a>.

Horní Loučky (CZE)
3. 2. 2015

Celkový pohled na železniční zastávku Dolní Loučky od západu. V dálce je vidět kouřem přikryté zábradlí Mostu Míru a západní portál <a href=/Tema/Lou%C4%8Dsk%C3%BD%20tunel>Loučského tunelu</a>.

Dolní Loučky (CZE)
3. 2. 2015


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71