Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Černovický potok (přítok Ivanovického potoka)
Modřický náhon
Železniční trať Břeclav–Znojmo
Pivovarský sklep za Kollárovou ulicí
Tramvajová vlečka Jablonec nad Nisou - pivovar
Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Fotka

Nejnovější fotogalerie


Warning: getimagesize(Temata/Budisov_u_trebice_zst/budisov_u_trebice_zst_1.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /data/web/virtuals/99116/virtual/www/domains/jza.smerem.cz/galerie.php on line 68

Warning: Division by zero in /data/web/virtuals/99116/virtual/www/domains/jza.smerem.cz/galerie.php on line 69

Jihovýchodní portál Vlaského tunelu v roce 2004.

Malá Morava (CZE)
14. 9. 2004

Budišov (CZE)
12. 9. 2004

Zastávka Mikulov v Krušných horách v létě roku 2004.

Mikulov (CZE)
9. 8. 2004

Mikulovským tunelem se na počátku 21. století jezdí rychlostí 10 km/h.

Mikulov (ORP Teplice) (CZE)
9. 8. 2004

Stanice Hrob v roce 2004 zaujala svojí omšelou fasádou, stejně jako muškáty na oknech a neobvykle v kapitálkách vyvedenou cedulí s názvem stanice.

Hrob (CZE)
9. 8. 2004

V roce 2004 byla již zastávka Věžná neobsazená, ale ještě se starou černobílou cedulí.

Věžná (ORP Bystřice nad Pernštejnem) (CZE)
23. 5. 2004

Stanislav Žaža.

Brno (CZE)
12. 12. 1998

Pohled na Mášovu ulici ve vrcholícím létě roku 1996. Od svého počátku byla ulice koncipována se středovým zeleným pásem, který měl alespoň částečně rozvolnit v době dokončení nejhustěji osídlenou ulici v Brně (v počtu obyvatel na m<sup>2</sup> plochy).

Brno (CZE)
31. 7. 1996

Tam, kde kdysi jezdily vlaky se dřevem, uhlím, průmyslovým zbožím i cestujícícmi, však pomalu raší les.

Verneřice (CZE)
13. 7. 2015

Stav v roce 2013.

Brno (CZE)
24. 9. 2013

Na fotografii vozového parku přerovské pionýrské železnice je zachycena souprava čtyř dvounápravových polootevřených osobních vozů 2. třídy zřejmě místní konstrukce. <br>Datum snímku je pouze přibližné, autorem je Vladimír Mokošín.

Přerov (CZE)
3. 3. 1962

Vozy byly popsány jmény měst, ve kterých sídlily správy tehdejších drah. V Československu jich bylo šest: Plzeňská, Pražská, Ústecká, Ostravská (se sídlem v Olomouci), Bratislavská a Košická. Záhadou zůstává, která dráha přišla zkrátka neboť vozů bylo na úzkokolejce pouze 5. Foto M. Hartl.

Brno (CZE)
11. 9. 1955

Branná (CZE)
1. 6. 1945

Pohled na budovu nádraží ze strany od kolejí <a href=/Tema/Star%C3%A1%20Ti%C5%A1novka>zrušené dráhy</a>. I po přestavbách lze rozeznat hlavní štít a kamennou podezdívku původní zastávky.

Brno (CZE)
12. 6. 2015

Lavička na kraji parku mezi Přehradní ulicí a řekou se nachází jen pár metrů od sadu, na jehož místě měly stát usazovací nádrže pro odpadní vodu z čištění vody pitné.

Brno (CZE)
9. 8. 2017


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79