Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Sklep u nádraží ve Lhotici
Odlehčovací komory kanalizace v Brně
Odlehčovací komora Uhelná
Verneřice (žst)
Lovečkovice (žst)
Vlečka Svitavská pobřežní dráha - teplárna
Tunely Svitavského náhonu za Špitálkou
Zadar (žst)
Totem na tábořišti u Siněvíru
Stáčírna minerálky Ida
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industrieCestováníAdamov
ŽelezniceSudetyDruhé Brno

30. 5. 2009
více
Jak často se člověku podaří najít na kolejích rozejtou minci? Moc často ne - o to divnější je, že jsem během jednoho týdne našel dvakrát rozjetou minci (a navíc vždycky dvoukorunu) - jednou v Javorníku nad Veličkou a podruhé v Brně. Podivné řízení osudu?

26. 5. 2009
více
Přidány studijní materiály do semináře z matematického modelování, teorie her a mechaniky v dopravě.

25. 5. 2009
více
Ve středu 27. a čtvrtek 28. května jsem přes den střídavě zaneprázdněn účastí na veletrhu vodohospodářství a ekologie WATENVI a pohybem na železniční trati 343 z Veselí nad Moravou do Vrbovců.

14. 5. 2009
více
Zítra (v pátek) jedu na zkoušku z mechaniky do Prahy a hned potom v sobotu budu celý den na trati mezi Břeclaví a Mikulovem, proto nebudu k zastižení.

3. 5. 2009
více
Novinkou je rozpracovaná stránka o stopování a stejně tak nekompletní seznam mých osobních statistik.

19. 4. 2009
více
Na stránky jsem přidal reportáž ze sjíždění Křtinského potoka včetně několika málo fotek. Zítra nebudu k zastižení, protože jedu na celý den do Vídně pro víza do Uzbekistánu.

18. 4. 2009
více
Vrátil jsem se z Šumperska a Uničovska, kde jsem byl studijně na skládce v Rapotíně a poté na vandru v okolí železniční trati 290.

21. 3. 2009
více
Postupně jsem začal nejatraktivnější stránky vybavovat více jazykovými mutacemi, prozatím alespoň anglicky, rusky a německy. Plně vícejazyčné však samozřejmě stránky nebudou nikdy. Za připomínky zvláště k ruštině, ve které se příliš neorientuji, předem děkuji

1. 3. 2009
více
Na stránky jsem přidal studijní materiály do Technologie a řízení letecké dopravy a Geometrických algoritmů a navíc zápis ze zimního tábora Výstup na Pikárci.

10. 2. 2009
více
Vřele zvu všechny ve čtvrtek 11. února 2009 na seminář Hledáme lék na dětskou kriminalitu s podtitulem Internet jako rizikový faktor vývoje mládeže, který mám tu čest pořádat jako zástupce SPJF společně s Pedagogickou fakultou Masarykovy univerzity. Hned následující den - pátek třináctého pořádáme s Perpetuem II. ročník závodu v integrované dopravě v Brně a okolí pod názvem Šalinění 2009, na který všechny návštěvníky této stránky také srdečně zvu!



Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Trnava (SK).

Datum: 22. 11. 2008

Odkaz dne:

Geoguessr

Datum: 30. 6. 2016

Poslední komentáře:

Autor: Ladislav Zemánek
Text: Kryt nad nádražím se budoval na terénu nebyl ražen ve skále.Vyraženo bylo pár metrů ale protože se přišlo na vodu,tak se skončilo.Voda byla stažena do betonového objektu kterému jsme říkali studánka a bylo tam čerpadlo které sloužilo k případnému odčerpání vody aby nedošlo k zatopení krytu.
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Dobrý den !
Rád bych se zastavil u fotky,kde vedou dvě koleje za výměnou č.8 a to u koleje vedoucí vlevo za bránu vedle žluté budovy.Jak píše autor,za bránou se koleje rozdvojí a vedou dále dvě a jsou kusé.Dříve tomu bylo jinak.Ty koleje tam byly minimálně čtyři,žlutá budova po pravé straně nestála.Celý prostor končil před cestou vedoucí kolem řeky,kde je dnes cyklostezka a po levé straně náspem s kolejemi vedoucí do stanice Brno dolní obvod 1.a druhé zálohy.Na tyto koleje byly odstavovány zrušené
parní lokomotivy z depa Brno dolní a postupně likvidovány pracovníky Kovošrotu Brno.Tuto činnost prováděli přes týden a v sobotu a v neděli jsme tam řádili my.Odhaduju to na roky 1970 -1976. P.Kožnar
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Jako kluci jsme tam chodili,bylo to za tratí a Kovošrotem.Ta studna tenkrát nebyla zakrytá žádným poklopem a voda tam byla taky.Kousek vedle byl mezi náspy tratí a odstavným nádražím podobný prostor,říkali jsme tomu step.Studny tam byly asi tři,ale menšího průměru,cca 2m.Ve všech byla voda.Údajně to byly zásobárny vody pro hašení hořící trávy z parních lokomotiv.
Číst

Autor:
Text: Pokud vím, Hošnova vila nezískala nového majitele a je teď spíš sídlištěm feťáků či bezdomovců. Dále slouží taky návštěvě "urbexerů", kteří si tam přijdou na své. Mám odsud fotky z tohoto roku. A nevšimla jsem si žádné rekonstrukce, naopak se spíš stav budovy horší.
Číst

Autor: JzA
Text: Děkuji, opravil jsem.
Číst