Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Bytový dům Palackého 28
Sklepení za domem Pražská 40
Pivovar Meisterbräu Halle
Železniční trať Brno – Havlíčkův Brod
Стоўбцы (žst)
Сянки (žst)
Kozubnik
Železniční trať Tišnov – Žďár nad Sázavou
Štola nad Hálovým mlýnem
Plzenecká železnice
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industrieCestováníAdamov
ŽelezniceSudetyDruhé Brno

25. 6. 2010
více
Přespání na Alexandrovce.Jednou z věcí, které měly být odměnou za státnice a současně odpočinkem po docela náročném týdnu, byla plánovaná páteční akce Přespání na Alexandrovce, kterou jsme v listopadu na „Velké stínadelské“ vymysleli s Vlaďkou. A večery okolo slunovratu jsou pro podobnou akci nejpříznivější. Jaký byl první ročník přespání na Alexandrovce?

21. 6. 2010
více
Dnes vpodvečer jsem úspěšně složil státní zkoušku z chemie životního prostředí a byl jsem ohodnocen výslednou známkou B. Po dvou týdnech intenzivního učení to byla především obrovská úleva.

14. 6. 2010
více
Dnes v noci se mně zdál sen, ve kterém ke mně promluvil Bůh, řka: „Přestaň používat jednotky dpi, přejdi k soustavě SI.“
Když jsem se probudil, svému snu jsem se docela zasmál, pak jsem ale začal přemýšlet…

12. 6. 2010
více
Už tři dny jsem nevyšel z domu a učím se chemii ke státnicím, tedy jsou moje zážitky poněkud omezené. Ke štěstí mně nechybí téměř nic, jen troška klidu v naší zahradní čtvrti. Jakmile se totiž ráno rozední, nastartuje první ze sousedů hlučnou sekačku na trávu a od té chvíle tonou všechny okolní ulice v přehlušujícím řevu točící se struny. A jakmile skončí jeden, začne druhý, pak třetí a když je konečně po několika dnech posekán poslední metr čtverečný trávy, usoudí první soused, že už je jeho tráva zase příliš vysoká. A tak to jde až do října. Jenže v sobotu se něco stalo. Jako by nějaká prozřetelnost vyslyšela moje tužby, najednou přestal jít proud.

7. 6. 2010
více
Dnes jsem obhajoval svoji diplomovou práci Matematické modelování biodegradačních procesů. Vstával jsem ve 4 s tím, žýe se ještě vyspím přes poledne, ale kvůli posunu programu jsem po třech hodinách spánku byl poněkud vláčný.

5. 6. 2010
více
Ohňostroj v Adamově.Ohňostroj! Letos jsem ani nemusel putovat nekonečným tramvajovým hadem na akci Ignis Brunensis festivalu Brno, město uprostřed Evropy, abych si užil ohněstrůjeckou šou. Barevné květy tentokrát totiž vzplály v noci ze soboty na neděli přímo nad Adamovem, nad hřištěm nad bývalou skládkou, místními zvaným Sklaďák. A ozvěna výbuchů se nesla údolím, nesčetněkrát lomená strmými svahy, mezi něř dopadaly žhavé jiskry ohňostroje.

3. 6. 2010
více
Stává se už téměř pravidlem, že na jaře přijdou do údolí Svitavy malé povodně. Hladina řeky stoupne o několik metrů, koryto se naplní a průtok vzroste o dva řády. Do Brna se nedá autem dostat jinak než přes útěchovskou lesní silnici a MHD nejezdí, protože podjezdy naplní voda.

1. 6. 2010
více
Žluté jaro v Adamově.I na trať 260 zavítalo Žluté jaro společnosti RegioJet a tak by bylo skoro hříchem, neprojet se do školy či zaměstnání za 5 Kč v našem kraji vzácnou jednotkou Desiro Classic.

29. 5. 2010
více
Přestože jsem si víkend vyhradil na učení ke státnicím, nevydržel jsem nakonec sedět doma a tak jsem ještě v pátek, ihned po vhození lístku do volevní urny vyrazil směr Lysá hora. A protože jsem nevěděl, kde se momentálně kamarádi ze SPJF nachází, ani jak rychle se na hřeben dostanu, putoval jsem sám a naslepo. A nelitoval jsem.

24. 5. 2010
více
Po intenzivní tvůrčí činnosti během poslední noci jsem dnes odevzdal diplomovou práci Matematické modelování biodegradačních procesů, která se zabývá modely vývinu methanu na skládkách biologicky rozložitelných odpadů. Třináctimegový soubor se z původních 100 stránek podle původního formátu totožného s bakalářskou prací smrsknul na 77 podle nových požadavků. A 7. června v 16:00 mě čeká obhajoba.



Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Vidnava (CZ).

Datum: . .

Odkaz dne:

Chemičtí smajlíci

Datum: 21. 8. 2017

Poslední komentáře:

Autor: Vladimír FULKA
Text: Zdravím,v červnu 2017 jsme byli v Porticcio a takové zbytky upevnění kanonů a protiletadlových kulometů tam byly také.Bohužel jsem je nevyfotil,jelikož jsem v podzemním kytu ,,havaroval"a rozbil fotoaparát.Nikde jsem nenašel zmínky o tomto opevnění až v Bonifacio.Dík za fota.Vladimír FULKA
Číst

Autor: Marek Traxler
Text: ...tato vlečka je v provozu od roku 1970..původní vlečka vedla od dráhy Šluknov-Velký Šenov ve stejném místě jako nynější,ale cca 20 metrů od výhybky na odvratnou kolej uhýbala na jih a přes silnici Šluknov-Velký Šenov mířila v mírném oblouku na západ do areálu tzv.Starého lomu..ještě dnes lze jak na mapě,tak přímo na místě najít zářez kterým trať vedla..pražce a kolejnice jsme likvidovali v roce 2003,dnes je tam už jen štěrkové lože a bujný porost náletových břízek ukrývající mraky hub...
Číst

Autor: Simba
Text: Dnes již o existenci digitálně zpracovaných územních plánů, ortofoto(map) ad. vím, přesto si myslím, že v pramenech by odkaz na tyto mapy měl být uveden, ne každý o nich ví, resp. ví kde je hledat, navíc s poznámkou, že zákresy do zde přiložené mapy vycházejí pouze z těchto plánů. Odkaz na územní plány Prahy z let 1964 - 2009, vč.aktuálního - http://app.iprpraha.cz/js-api/app/archivup/.
A fakta o Chuchelském tunelu si opravdu opravte (např.na Wiki již tak bylo učiněno). Zbytečně pak dochází k pokračování dezinformací. Fakta se lze dočíst na: https://www.koridory.cz/archives/35102/
Hezké dny :-)
Číst

Autor: Petr Pěnička
Text: Dobrý den,
text u druhé fotografie je nepravdivý. Jedná se fotografii ze zastavení Legiovlaku v Martinicích, které se konalo 13.6.2015. viz http://www.csol.cz/domains/csol.cz/index.php/legiovlak/legiovlak-2015/legiovlak-v-martinicich-v-krkonosich-2015
Ostatní fotografie jsou ze stejné akce.

Děkuji za opravu a přeji pěkný den

Petr Pěnička
Spolek železniční historie Martinice v Krkonoších
Číst

Autor:
Text: No páni
Číst