Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Cacovický mlýn je nejdůležitější stavbou, kvůli které byl Cacovický náhon vybudován. Místní elektrárna ukrývá dvojčitou Francisovu horizontální turbínu o hltnosti 4,5 m<sup>3</sup>s<sup>-1</sup> s výkonem 75 kW.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

Také Písečník ovšem dostihly novostavby moderní doby. Dobře založené, betonem vyztužené stavby mají k romantice kolonií tak daleko jako podnikatelské baroko k bratrům Dietzenhoferům.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

Tady už nezbývá než vystoupat po strmém chodníku na terasu o úroveň výše.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

Příchod do Slatinky od železničního přejezdu (jednoho z posledních v Brně) vypadá malebně.

Brno (CZK)
26. 4. 2014

V areálu Železničního stavitelství je možné spatřit zajímavá drážní vozidla a stroje, která jinde v Brně člověk neuvidí.

Brno (CZK)
26. 4. 2014

Lepenková jízdenka.

Brno (CZE)
25. 4. 2014

Stanice na břehu potoka Štinkovky se topí v zeleni na jižním okraji města Hustopeč.

Hustopeče (CZE)
24. 4. 2014

Zkratka ЕР9 znamená Електропоїзд Ризький, tedy pantografovou jednotku vyrobenou v lotyšské Rize (společnost RVR = Rīgas Vagonbūves Rūpnīca). Čistá devátá generace (bez dalšího označení/rekonstrukce) električek se vyznačuje kulatou přídí se zamračenými okny.

Сянки (UKR)
17. 4. 2014

Od počátku 21. století se některé obory Masarykovy univerzity stěhují do postupně budovaného univerzitního kampusu v Bohunicích.

Brno (CZE)
9. 4. 2014

Zdymadlo umístěné nedaleko vrat umožňuje proplout lodím o délce až 85 m, šířce 15 m a ponoru 3,5 m do Dunajského kanálu, který byl v době stavby uvažován jako perspektivní zimní přístav (narozdíl od Dunaje nebyl ohrožován plovoucími krami). V roce 1966 bylo zdymadlo automatizováno.

Wien (AUT)
6. 4. 2014

Kvůli obytnému komplexu Karl-Marx Hof jsme jeli přes půl města, abychom zjistili, že je beznadějně obehnán lešením.

Wien (AUT)
6. 4. 2014

Opravdu kynuté knedlíky!

Brno (CZE)
5. 4. 2014

Aničce se Šalinění moc líbilo.

Brno (CZE)
4. 4. 2014

Na vlečce stojí opuštěný vůz, po kolejích ale už vlak neprojel měsíce či snad roky.

Ruda nad Moravou (CZE)
23. 2. 2014

Pohled zespodu na malou vodní elektrárnu v areálu <a href="/Tema/Esslerova přádelna Obřany">Esslerovy přádelny</a>. Zde stával odpradávna Obřanský mlýn.

Brno (CZE)
10. 6. 2014


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78