Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Motorárna Zetor
Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Tiskárna Typia
Mlýn Nad jazerom v Košicích
Immerův seznam úzkokolejek
Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Stísněný prostor zadního schodiště ze sklepa má svůj půvab. Tudy chodili kuchaři pro zásoby - budova měla rozlehlá skladiště potravin.

Bílovice nad Svitavou (CZE)
5. 4. 2013

Noc u kolejí v malém údolíčku nad Mokrou Gorou.

Мокра Гора (SRB)
28. 3. 2013

Trolejbus 15Tr váží prázdný téměř 16 t, proto není divu, že mu vrstva rozbředlého sněhu nedělá moc dobře. Řada více než 30 trolejbusů v obou směrech zdobila 18. března celou Pisáreckou ulici od Anthroposu až k mohyle sovětských vojáků v průsmyku u ulice Lesní.

Brno (CZE)
18. 3. 2013

Předjarní pohled na vyčištěnou a uzavřenou výpravní budovu v Paczkówě. Osobní vlaky tu po sudetské magistrále neprojíždějí ani nezastavují už drahně let.

Paczków (PLN)
10. 3. 2013

Železniční trať 251 Nowy Świętów - Sławniowice (původně Deutsch Wette - Groß Kunzendorf) byla postavena v roce 1894 jako místní trať končící téměř úplně na pruských hranicích u dnešních Velkých Kunětic. Původně existovaly plány na její prodloužení náročným kopcovitým trénem přes Velké Kunětice až do Písečné (a kdo tamější údolí zná, musí uznat, že by šlo o nádhernou trať), ale po dostavení trati Velká Kraš - Vidnava - Nysa s lepšími sklonovými poměry bylo od prodloužení navždy upuštěno. Osobní i nákladní doprava byly zastaveny v roce 1961, k definitivní likvidaci dráhy bylo přistoupeno v roce 1987. Stopuje po okolí, nejednou jsem si s místními lidmi povídal o osudu (nejen) této zajímavé dráhy. Jeden pán z Jarnoltówa vzpomínal, že na kole se dolů z hor dalo dostat rychleji než vlakem, neboť maximální rychlost zde byla stanovena na 30 km/h. Vždy, když jdu po dávno zaniklé trati, představuji si její někdejší slávu a přemýšlím nad tím, proč němečtí obyvatelé neváhali obětovat práci, aby dovedli koleje až sem do zapadlého příhraničí a v rámci Polska už trať jen upadala a chřadla. Jedno ale vím jistě - určitě se ještě několikrát vrátím, abych zdokumentoval i zbývající úseky zapomenuté dráhy.

Biskupów (POL)
10. 3. 2013

Po znárodnění stavba spadala do správy KSČ, později se stala majetkem státu a v 90. letech 20. a 0. letech 21. století postupně zchátrala, aniž by byla udržována nebo privatizována. Přestože kavárnu Lido si již neprohlédneme, typické rysy Skrabalových staveb lze obdivovat přímo na domech na protějším břehu řeky.

Brno (CZE)
28. 2. 2013

V 19. patře toho není mnoho. Nemáte-li štěstí v podobě povolení ke vstupu na střechu s heliportem, můžete se nanejvýš kochat pocitem, že výš už to nejde (možná budete jedni z posledních v takové výšce). A nebo se pokusit rozlousknout tajemství zašifrovaného vzkazu, který sem kdosi uschoval.

Brno (CZE)
28. 2. 2013

Ponorka Sælen (S323) byla vyrobena v roce 1965 v Německu a mimo jiné byla využita v roce 2003 dánskou armádou při útoku na Írák.

København (DNK)
26. 2. 2013

Obrázek ze zákulisí - náročné noční vyhodnocování, aby byly výsledky do rána hotové.

Brno (CZE)
22. 2. 2013

Předávka kotlového vozu z Tepláren Brno.

Brno (CZE)
11. 2. 2013

Totéž místo za jasného počasí.

Brno (CZE)
23. 9. 2014

PF 2013.

Brno (CZE)
1. 1. 2013

S trhnutím a v náklonu odbočujeme doprava z trati na hlavní nádraží.

Brno (CZE)
7. 12. 2012

ZŠ Sluneční v Šumperku hostila 21. CVVZ v historii.

Šumperk (CZE)
16. 11. 2012

Սևան (ARM)
16. 8. 2012


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53