Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Motorárna Zetor
Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Rezivějící věže výtahových šachet jsou jako navždy spjatí blíženci, pevně spojeni a jeden druhému podobni.

Praha (CZE)
4. 10. 2014

Čekárna a pokladny jsou uzavřeny nadobro, tichá lavička na prvním nástupišti však stále zve k posezení při čekání na vlaky, které zde ještě staví.

Praha (CZE)
3. 10. 2014

Zub času se podepsal i na betonových průzorech pozorovatelny.

Brno (CZE)
2. 10. 2014

Pohled do olního (tj. západního) lomu na nejširší změť uliček. <a href=/Tema/Svratka>Svratka</a> protéká pásem stromů za Kamennou kolonií.

Brno (CZE)
2. 10. 2014

Nádrže v areálu sloužily pravděpodobně po čištění odpadních vod. Přesto patřila kounická škrobárna k největším znečišťovatelům vod v povodí řeky.

Dolní Kounice (CZE)
28. 9. 2014

Francisova turbína je v roce 2014 již delší dobu mimo provoz.

Dolní Kounice (CZE)
28. 9. 2014

Dukovanská vlečka se vymyká nad ostatní vlečky vysokou kvalitou svršku i nadstandardní traťovou rychlostí.

Dukovany (CZE)
28. 9. 2014

Konečně. Stopař hrábl do strun a nad hladinou přehrady se rozezněly tóny starých písní.

Kozlany (CZE)
27. 9. 2014

První krátký hloubený tunel vede od cesty (trasy úzkokolejky) do malého lomu, v němž ústí hlavní štola, nazývaná Mařka.

Bohdíkov (CZE)
21. 9. 2014

Místy trasa úzkokolejky vedla divokým terénem.

Bohdíkov (CZE)
21. 9. 2014

Ačkoliv zepředu vypadá jako plný kužel, ve skutečnosti je to jen polovina pláště dutého kužele stojící na základě ve tvaru podkovy.

Brno (CZE)
15. 4. 2014

Celkový pohled na staniční budovu po zrušení původního čtyřkolejného kolejiště a nahrazení průjezdnými kolejemi v roce 2014.

Praha (CZE)
14. 9. 2014

Staniční budova ve Všetatech má kolejiště z obou stran.

Všetaty (CZE)
13. 9. 2014

Na mapě z roku 1959 je Svratecký náhon stále zaznačen, i když tou dobou byl již podle svědků ve většině délky zavezen a voda jím neproudila. Ve výřezu lze dobře sledovat trasu náhonu od konečné tramvaje linky č. 10 u lázní na Nových Sadech (náhon byl původně zdrojem vody i pro lázně) pod železniční trať a dále k severu a obloukem podle Uhelné ulice do areálu <a href=/Tema/Vlněna>Vlněny</a> až k soutou se <a href=/Tema/Svitavsk%C3%BD%20n%C3%A1hon>Svitavským náhonem</a> u tramvajové zastávky Zvonařka. Za povšimnutí stojí rovněž železniční spojka vedoucí z hlavního nádraží k jihu okolo Vaňkovy strojírny, později proměněná na pěší cestu a ještě později vytlačena nákupním domem Vaňkovka (zbyl malý kus náspu u AN Zvonařka).

Brno (CZE)
9. 9. 2014

Stanice Thanaleng disponuje robustním krytým nástupištěm, které odolá i prudkým tropickým přívalovým dešťům.

ທ່ານາແລ້ງ (LAO)
16. 8. 2014


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54