Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Motorárna Zetor
Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Na mapce z roku 1907 je vidět (žlutě zvýrazněný) dům i okolní zástavbu víceméně již v současném rozsahu. Ulice Košinova (tehdejší Třebízského) pokračovala svobodně k východu přes původní tok <a href=/Tema/Pon%C3%A1vka>Ponávky</a> (o dálnici na ulici Sportovní nebylo tehdy na desítky let dopředu ani pomyšlení) až ke <a href=/Tema/Kr%C3%A1lovo%20Pole%20(%C5%BEst)>starému královopolskému nádraží</a>, které překonávala podchodem zhruba na místě dnešní lávky pro pěší ústící do ulice Sladkovského. Vpravo dole je dobře vidět <a href=/Tema/Vle%C4%8Dka%20Kr%C3%A1lovo%20Pole%20-%20vojensk%C3%A9%20sklady>vlečka do Montursdepa</a> odbočující ze <a href=/Tema/Star%C3%A1%20Ti%C5%A1novka>Staré Tišnovky</a> směrem k jihozápadu.

Brno (CZE)
4. 12. 2016

Vodojem o objemu několika kubíků by pravděpodobně stačil zásobovat velitelství po několik dnů.

Rebešovice (CZE)
24. 11. 2016

Nemýlíme se. Ulice nádražní však už jen smutně připomíná dávnou slávu ocelových strojů, které spojovaly Morkovice-Slížany se světem obehnaným dvojicí stříbrných rovnoběžek.

Morkovice-Slížany (CZE)
18. 11. 2016

Tunel pod kolejištěm je poměrně nízký, dosahuje sotva 2 metry. Nicméně původní hloubku lze odhadovat jen podle podstavy kamenných stěn, podlaha je dávno zanesena olejnatými nánosy a bahnem.

Brno (CZE)
17. 11. 2016

Až se Prigl provalí, nebudeme zófalí, nebudeme ztrácet čas, nahrnem se na Špilas. Do vodojemu samozřejmě.

Brno (CZE)
16. 11. 2016

1. staniční kolej pokračuje k jihu jako kolej 1a až do km 16,635, kde je definitivní konec trati. Přestože za koncem koleje v roce 2016 leží rozsáhlý průmyslový areál, existenci vlečky se ani v historii prokázat nepodařilo.

Štíty (CZE)
13. 11. 2016

Zastávka Heroltice mezi vločkami prvního sněhu na podzim roku 2016.

Štíty (CZE)
13. 11. 2016

Červená Voda (CZE)
13. 11. 2016

Výklenek ve zdi byl dost hluboký na uložení roční úrody z malé zahrádky a několika lahví vína k tomu.

Brno (CZE)
6. 11. 2016

Pohledem do dvora domu se loučíme s jedním z nejmenších skalních sklepů ve špilberském masivu.

Brno (CZE)
1. 11. 2016

V roce 2016 je malý kryt za budovou Adastu č. 16 prázdný.

Adamov (CZE)
28. 10. 2016

Pro nový tunel, který se ani nepokoušel soupeřit v okázalosti s původní stavbou, byl vylámán prostor v původně stísněném místě nad řekou <a href=/Tema/Svitava>Svitavou</a>.

Olomučany (CZE)
28. 10. 2016

Pohled skrze severní portál Blanenského tunelu č. 9 směrem k huti Klamovce, za kterou nsáleduje <a href=/Tema/Blansko%20(%C5%BEst)>stanice Blansko</a>.

Blansko (CZE)
28. 10. 2016

Ó podzime, tak dlouze tvé housle lkají…

Blansko (CZE)
28. 10. 2016

Druhá, kusá kolej je ve směru zpět ke stanici zbavena trakčního vedení, aby se k vagónům dobře dostaly silniční jeřáby vykládající kolejová pole.

Olbramovice (ORP Votice) (CZE)
17. 9. 2016


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54