Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Úzkokolejka za Korytnou ulicí
Úzkokolejka v Červené zahradě
Dolní vodojem Adamovských strojíren
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Pohled zpět k severu s ohniskem 314 mm, západní dvě koleje (vlevo) náleží ke stanici Brno-Královo Pole (obvod staré nádraží), východní dvě (vpravo) k <a href/Tema/Vle%C4%8Dka%20Brno-Kr%C3%A1lovo%20Pole%20-%20stroj%C3%ADrna>vlečce do strojírny</a>.

Brno (CZE)
3. 12. 2016

Ze Škárovy ulice lze nahlédnout do dvorního traktu na krytou lódžii a zeď s původní brankou do dvora.

Brno (CZE)
3. 12. 2016

Bílá barva stěn omezuje případné klaustrofobické pocity ukrývajících se. Tak by mělo vypadat každé podzemí.

Rebešovice (CZE)
24. 11. 2016

Po zbourání výpravní budovy rozpozná pláň bývalé železniční stanice Morkovice od obyčejné manipulační plochy jen málokdo.

Morkovice-Slížany (CZE)
18. 11. 2016

Proporce chodby jsou dostatečné pro podchod i podjezd, stejně jako mohly být dány maximálním průtokem potoka odvádějícího vody z plochy mezi horním a dolním nádražím. Většina objemu chodby je však dnes zanesena bahnem - buď naplaveným vodou při povodni nebo odpadem, pro který byla chodba záměrně použita.

Brno (CZE)
17. 11. 2016

Poslední vodař ventil utáhl tak silně, až ho dokonale strhnul.

Brno (CZE)
16. 11. 2016

1. staniční kolej pokračuje k jihu jako kolej 1a až do km 16,635, kde je definitivní konec trati. Přestože za koncem koleje v roce 2016 leží rozsáhlý průmyslový areál, existenci vlečky se ani v historii prokázat nepodařilo.

Štíty (CZE)
13. 11. 2016

Zastávka Heroltice mezi vločkami prvního sněhu na podzim roku 2016.

Štíty (CZE)
13. 11. 2016

Červená Voda (CZE)
13. 11. 2016

Pozůstatky improvizované ložnice svědčí o tom, že sklep našel své příležitostné využití i po zbourání domu, za kterým stával, a spotřebování všech kompotů v policích.

Brno (CZE)
6. 11. 2016

Na fotografii je dobře vidět nejvyšší moderní bytový dům Úvoz 18, stojící od roku 2007 na parcelách původních domů Úvoz 18 a Úvoz 20, které zanikly ještě před koncem 20. století. Představu o jejich originální podobě si lze snadno udělat při pohledu na poslední zachovalý původní dům na Úvoze vpředu vpravo - oranžový dům Úvoz 14. Pozn. Povšiměte si oken srovnaných s vnější plochou fasády, které jsou typickým rysem domů postavených před rokem 1850.

Brno (CZE)
1. 11. 2016

Cedule na dveřích napovídá, co bylo v krytu za strojírnou skladováno. Především šlo o chemikálie a hořlaviny.

Adamov (CZE)
28. 10. 2016

Pohled ze severu od místa oddělení obou kolejí <a href=/Tema/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD%20tra%C5%A5%20Brno%20%E2%80%93%20%C4%8Cesk%C3%A1%20T%C5%99ebov%C3%A1>železniční trati č. 260</a> do nového a starého Novohradského tunelu. Před tunely protéká řeka <a href=/Tema/Svitava>Svitava</a> a za ní na mostě vede silnice II/379 mezi <a href=/Tema/Blansko>Blanskem</a> a <a href=/Tema/Lip%C5%AFvka>Lipůvkou</a>.

Olomučany (CZE)
28. 10. 2016

Jižní (brněnský) portál Blanenského tunelu č. 10 s nezbytným traťovým telefonem instalovaným během rekonstrukce v letech 1996–1999.

Blansko (CZE)
28. 10. 2016

Ó podzime, tak dlouze tvé housle lkají…

Blansko (CZE)
28. 10. 2016


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51