Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Beskydské UFO
Stoka C02 pod Moravským náměstím
Železniční trať Brno–Jihlava
Lihovarský sklep v Přibyslavi
[R] Trig
Pasilský tunel
Sklepy hospody U veliké dýmky
Železniční trať Lipová Lázně – Javorník ve Slezsku
Spojené uměleckoprůmyslové závody Brno
Úzkokolejka v továrně UP
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Tady někde by ty Maštale už mělý být!

Bor u Skutče (CZE)
10. 5. 2014

Poslední pohled na podchod z vrcholku schodů. Zde již zase začíná přivrácená tvář civilizace a s ní to první Brno.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

Pohled z povrchu do vstupní šachty krytu.

Brno (CZE)
12. 5. 2015

Jeden z několika průchodů, které jako příčky žebříku spojují obě uličky. Některými projede auto, jinými se sotva protáhne člověk.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

Severně od Cacovického mlýna protéká náhon džunglí tak hustou, že na jeho hladinu dopadá jen zlomek slunečních paprsků.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

Zábradlí jako z obrázku od Pavla Čecha.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

Závěrečná a současně nejvyšší část okruhu v Podskalské ulici.

Brno (CZE)
4. 5. 2014

V kapličce z roku 1911 dlí Panna Maria Tuřanská.

Brno (CZK)
26. 4. 2014

Výkolejka na přímé koleji vedoucí od stanice k bráně.

Brno (CZK)
26. 4. 2014

Lepenková jízdenka.

Brno (CZE)
25. 4. 2014

Staniční budova v Hustopečích mnoho krásy nepobrala. Svému účelu nicméně slouží od roku 1894 dosud.

Hustopeče (CZE)
24. 4. 2014

Další čmelák číhá opodál rozvodny, která zásobuje železnici energií. Označení ЧМЭ3-3480 je ještě ruské, z dob, kdy se na SŽD používala pouze ruština; ukrajinsky by bylo správně ЧМЕ3-3480.

Сянки (UKR)
17. 4. 2014

Od počátku 21. století se některé obory Masarykovy univerzity stěhují do postupně budovaného univerzitního kampusu v Bohunicích.

Brno (CZE)
9. 4. 2014

Zdymadlo umístěné nedaleko vrat umožňuje proplout lodím o délce až 85 m, šířce 15 m a ponoru 3,5 m do Dunajského kanálu, který byl v době stavby uvažován jako perspektivní zimní přístav (narozdíl od Dunaje nebyl ohrožován plovoucími krami). V roce 1966 bylo zdymadlo automatizováno.

Wien (AUT)
6. 4. 2014

Expozice v prvním patře je chronologická. Začíná starověkým Egyptem.

Wien (AUT)
6. 4. 2014


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46