Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Stanice Brno-Chrlice v roce 2005 ještě pod názvem Chrlice a před rozsáhlou rekonstrukcí.

Brno (CZE)
4. 4. 2005

Severovýchodní portál Skalského tunelu v září roku 2004. Za 81 metrů dlouhým tunelem se skrývá stanice Skalsko.

Sudoměřice (CZE)
18. 9. 2004

Malá Morava (CZE)
14. 9. 2004

Jihovýchodní portál Vlaského tunelu v roce 2004.

Malá Morava (CZE)
14. 9. 2004

Zastávka Mikulov v Krušných horách v létě roku 2004.

Mikulov (CZE)
9. 8. 2004

Mikulovským tunelem se na počátku 21. století jezdí rychlostí 10 km/h.

Mikulov (ORP Teplice) (CZE)
9. 8. 2004

V roce 2004 byla již zastávka Věžná neobsazená, ale ještě se starou černobílou cedulí.

Věžná (ORP Bystřice nad Pernštejnem) (CZE)
23. 5. 2004

Šťastný je život v souladu se svojí přirozenou povahou.

Brno (CZE)
5. 8. 2018

Fotografie železniční stanice ve Verneřicích ze 70. let 20. století z archivu města Verneřic.

Verneřice (CZE)
7. 7. 1975

Pohled shora ulicí Bayerovou na konci roku 2011. Budova Snahy doposud tvoří dominantu dolní části ulice.

Brno (CZE)
28. 12. 2011

Na fotografii vozového parku přerovské pionýrské železnice je zachycena souprava čtyř dvounápravových polootevřených osobních vozů 2. třídy zřejmě místní konstrukce. <br>Datum snímku je pouze přibližné, autorem je Vladimír Mokošín.

Přerov (CZE)
3. 3. 1962

Vozy byly popsány jmény měst, ve kterých sídlily správy tehdejších drah. V Československu jich bylo šest: Plzeňská, Pražská, Ústecká, Ostravská (se sídlem v Olomouci), Bratislavská a Košická. Záhadou zůstává, která dráha přišla zkrátka neboť vozů bylo na úzkokolejce pouze 5. Foto M. Hartl.

Brno (CZE)
11. 9. 1955

Železniční zastávka Jehnice před rokem 1940. Pohled od severu vyvolává dojem, že zastávka stojí na dně údolí, nicméně zeleň vlevo za budovou je tvořena korunami stromů nad rybníkem. Pohlednici laskavě poskytl Roman Jeschke.

Brno (CZE)
0. 0. 1940

Plán úpravny vody z roku 1929 je cenný z několika důvodů. Jednak je na něm dobře patrné rozvržení staveb úpravny, současně však také vedení vodovodu, který měl spojovat přehradní hráz s budovou míchacích nádrží a hrubocezy, jakož i vodovod odvádějící pitnou vodu dále do města. Naznačená hladina přehradního jezera zase ukazuje, že podle představ z roku 1929 měla být hráz pravděpodobně nižší. Černě vyznačená břehová čára maximálního naplnění přehrady totiž přibližně odpovídá dnešnímu provoznímu stavu.

Brno (CZE)
30. 6. 1929

Hostinec Am Shutzberg po 1. světové válce.

Brno (CZE)
5. 5. 1919


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55