Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Tramvajová vlečka Jablonec nad Nisou - pivovar
Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Fotka

Štíty

 
Předchozí Zpět Následující

Úzkokolejná drážka pro dopravu dřeva tvořila organickou součást malebného průmyslového zákoutí na horním konci údolí řeky Březné. Vzhledem k předpokládané stavbě přehrady nebyla údolím nikdy protažena široká silnice ani železnice (byť existoval projekt dráhy o rozchodu 760 mm). Oblast tak dlouho zůstala zachována jako jakýsi přirozený skanzen venkovského průmyslu se čtveřicí pil, továrnou a úzkokolejkami. (Štíty, CZE) 13. 6. 2021

Úzkokolejná drážka pro dopravu dřeva tvořila organickou součást malebného průmyslového zákoutí na horním konci údolí řeky Březné. Vzhledem k předpokládané stavbě přehrady nebyla údolím nikdy protažena široká silnice ani železnice (byť existoval projekt dráhy o rozchodu 760 mm). Oblast tak dlouho zůstala zachována jako jakýsi přirozený skanzen venkovského průmyslu se čtveřicí pil, továrnou a úzkokolejkami.Úzkokolejná drážka pro dopravu dřeva tvořila organickou součást malebného průmyslového zákoutí na horním konci údolí řeky Březné. Vzhledem k předpokládané stavbě přehrady nebyla údolím nikdy protažena široká silnice ani železnice (byť existoval projekt dráhy o rozchodu 760 mm). Oblast tak dlouho zůstala zachována jako jakýsi přirozený skanzen venkovského průmyslu se čtveřicí pil, továrnou a úzkokolejkami.Úzkokolejná drážka pro dopravu dřeva tvořila organickou součást malebného průmyslového zákoutí na horním konci údolí řeky Březné. Vzhledem k předpokládané stavbě přehrady nebyla údolím nikdy protažena široká silnice ani železnice (byť existoval projekt dráhy o rozchodu 760 mm). Oblast tak dlouho zůstala zachována jako jakýsi přirozený skanzen venkovského průmyslu se čtveřicí pil, továrnou a úzkokolejkami.Úzkokolejná drážka pro dopravu dřeva tvořila organickou součást malebného průmyslového zákoutí na horním konci údolí řeky Březné. Vzhledem k předpokládané stavbě přehrady nebyla údolím nikdy protažena široká silnice ani železnice (byť existoval projekt dráhy o rozchodu 760 mm). Oblast tak dlouho zůstala zachována jako jakýsi přirozený skanzen venkovského průmyslu se čtveřicí pil, továrnou a úzkokolejkami.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.