Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Fotka

Hrčava

 
Předchozí Zpět Následující

Na leteckém snímku z roku 1937 jsou dobře patrné jen některé části tou dobou již pravděpodobně zrušené dráhy. Pod osadou Gavlonkou byla zřejmě úzkokolejka proměněna v cestu, která ovšem pokračuje dalších cca 1200 m pod osadu Durajku a není jisté, vzhledem k rostoucímu sklonu údolí, zda vedly koleje sž k ní. Obdobně západní vedlejší větev končila na překladišti, jehož polohu lze dnes odhadnout jen přibližně. (Hrčava, CZE) 7. 3. 2021

Na leteckém snímku z roku 1937 jsou dobře patrné jen některé části tou dobou již pravděpodobně zrušené dráhy. Pod osadou Gavlonkou byla zřejmě úzkokolejka proměněna v cestu, která ovšem pokračuje dalších cca 1200 m pod osadu Durajku a není jisté, vzhledem k rostoucímu sklonu údolí, zda vedly koleje sž k ní. Obdobně západní vedlejší větev končila na překladišti, jehož polohu lze dnes odhadnout jen přibližně.Na leteckém snímku z roku 1937 jsou dobře patrné jen některé části tou dobou již pravděpodobně zrušené dráhy. Pod osadou Gavlonkou byla zřejmě úzkokolejka proměněna v cestu, která ovšem pokračuje dalších cca 1200 m pod osadu Durajku a není jisté, vzhledem k rostoucímu sklonu údolí, zda vedly koleje sž k ní. Obdobně západní vedlejší větev končila na překladišti, jehož polohu lze dnes odhadnout jen přibližně.Na leteckém snímku z roku 1937 jsou dobře patrné jen některé části tou dobou již pravděpodobně zrušené dráhy. Pod osadou Gavlonkou byla zřejmě úzkokolejka proměněna v cestu, která ovšem pokračuje dalších cca 1200 m pod osadu Durajku a není jisté, vzhledem k rostoucímu sklonu údolí, zda vedly koleje sž k ní. Obdobně západní vedlejší větev končila na překladišti, jehož polohu lze dnes odhadnout jen přibližně.Na leteckém snímku z roku 1937 jsou dobře patrné jen některé části tou dobou již pravděpodobně zrušené dráhy. Pod osadou Gavlonkou byla zřejmě úzkokolejka proměněna v cestu, která ovšem pokračuje dalších cca 1200 m pod osadu Durajku a není jisté, vzhledem k rostoucímu sklonu údolí, zda vedly koleje sž k ní. Obdobně západní vedlejší větev končila na překladišti, jehož polohu lze dnes odhadnout jen přibližně.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.