Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Tramvajová vlečka Jablonec nad Nisou - pivovar
Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Fotka

Wien

 
Předchozí Zpět

Zdymadlo umístěné nedaleko vrat umožňuje proplout lodím o délce až 85 m, šířce 15 m a ponoru 3,5 m do Dunajského kanálu, který byl v době stavby uvažován jako perspektivní zimní přístav (narozdíl od Dunaje nebyl ohrožován plovoucími krami). V roce 1966 bylo zdymadlo automatizováno. (Wien, AUT) 6. 4. 2014

Zdymadlo umístěné nedaleko vrat umožňuje proplout lodím o délce až 85 m, šířce 15 m a ponoru 3,5 m do Dunajského kanálu, který byl v době stavby uvažován jako perspektivní zimní přístav (narozdíl od Dunaje nebyl ohrožován plovoucími krami). V roce 1966 bylo zdymadlo automatizováno.Zdymadlo umístěné nedaleko vrat umožňuje proplout lodím o délce až 85 m, šířce 15 m a ponoru 3,5 m do Dunajského kanálu, který byl v době stavby uvažován jako perspektivní zimní přístav (narozdíl od Dunaje nebyl ohrožován plovoucími krami). V roce 1966 bylo zdymadlo automatizováno.Zdymadlo umístěné nedaleko vrat umožňuje proplout lodím o délce až 85 m, šířce 15 m a ponoru 3,5 m do Dunajského kanálu, který byl v době stavby uvažován jako perspektivní zimní přístav (narozdíl od Dunaje nebyl ohrožován plovoucími krami). V roce 1966 bylo zdymadlo automatizováno.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.