Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

La Granja de San Ildefonso

 
Předchozí Zpět Následující

Po poledni jsem se přesunul místním vlakem (říkají jim tu cercancias) do stanice Cercedilla, kde jsem měl najitý autobus nahotru do průsmyku Puerto de Cotos (úžasných 1830 m), kde končí úzekokolejka pohořím Navacerrada. Původně měla dráha pokračovat na severní stranu hor, tunel skrze průsmyk ale nebyl nikdy dostavěn a tak jeho slepá polovina slouží jen jako depo pro zelený lokotraktor. Fotku jsem musel pořídit foťákem prostrčeným pod vraty. (La Granja de San Ildefonso, ESP) 9. 10. 2021

Po poledni jsem se přesunul místním vlakem (říkají jim tu cercancias) do stanice Cercedilla, kde jsem měl najitý autobus nahotru do průsmyku Puerto de Cotos (úžasných 1830 m), kde končí úzekokolejka pohořím Navacerrada. Původně měla dráha pokračovat na severní stranu hor, tunel skrze průsmyk ale nebyl nikdy dostavěn a tak jeho slepá polovina slouží jen jako depo pro zelený lokotraktor. Fotku jsem musel pořídit foťákem prostrčeným pod vraty.Po poledni jsem se přesunul místním vlakem (říkají jim tu cercancias) do stanice Cercedilla, kde jsem měl najitý autobus nahotru do průsmyku Puerto de Cotos (úžasných 1830 m), kde končí úzekokolejka pohořím Navacerrada. Původně měla dráha pokračovat na severní stranu hor, tunel skrze průsmyk ale nebyl nikdy dostavěn a tak jeho slepá polovina slouží jen jako depo pro zelený lokotraktor. Fotku jsem musel pořídit foťákem prostrčeným pod vraty.Po poledni jsem se přesunul místním vlakem (říkají jim tu cercancias) do stanice Cercedilla, kde jsem měl najitý autobus nahotru do průsmyku Puerto de Cotos (úžasných 1830 m), kde končí úzekokolejka pohořím Navacerrada. Původně měla dráha pokračovat na severní stranu hor, tunel skrze průsmyk ale nebyl nikdy dostavěn a tak jeho slepá polovina slouží jen jako depo pro zelený lokotraktor. Fotku jsem musel pořídit foťákem prostrčeným pod vraty.Po poledni jsem se přesunul místním vlakem (říkají jim tu cercancias) do stanice Cercedilla, kde jsem měl najitý autobus nahotru do průsmyku Puerto de Cotos (úžasných 1830 m), kde končí úzekokolejka pohořím Navacerrada. Původně měla dráha pokračovat na severní stranu hor, tunel skrze průsmyk ale nebyl nikdy dostavěn a tak jeho slepá polovina slouží jen jako depo pro zelený lokotraktor. Fotku jsem musel pořídit foťákem prostrčeným pod vraty.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.