Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Fotka

Bystřice nad Pernštejnem

 
Předchozí Zpět Následující

Hlavní chodba štoly je odhadem asi 70 m dlouhá, vypažená betonovými profily stavebnicového typu. Horní klenba je ke stojkám pčipojena ocelovou spojkou a za takto vzniklým profilem jsou naskládány betonové pažící desky. V průběhu ražby pravděpodobně na počvě spočívala kolej stavební drážky, ze které tu ovšem nezbylo zhola nic. (Bystřice nad Pernštejnem, CZE) 3. 8. 2022

Hlavní chodba štoly je odhadem asi 70 m dlouhá, vypažená betonovými profily stavebnicového typu. Horní klenba je ke stojkám pčipojena ocelovou spojkou a za takto vzniklým profilem jsou naskládány betonové pažící desky. V průběhu ražby pravděpodobně na počvě spočívala kolej stavební drážky, ze které tu ovšem nezbylo zhola nic.Hlavní chodba štoly je odhadem asi 70 m dlouhá, vypažená betonovými profily stavebnicového typu. Horní klenba je ke stojkám pčipojena ocelovou spojkou a za takto vzniklým profilem jsou naskládány betonové pažící desky. V průběhu ražby pravděpodobně na počvě spočívala kolej stavební drážky, ze které tu ovšem nezbylo zhola nic.Hlavní chodba štoly je odhadem asi 70 m dlouhá, vypažená betonovými profily stavebnicového typu. Horní klenba je ke stojkám pčipojena ocelovou spojkou a za takto vzniklým profilem jsou naskládány betonové pažící desky. V průběhu ražby pravděpodobně na počvě spočívala kolej stavební drážky, ze které tu ovšem nezbylo zhola nic.Hlavní chodba štoly je odhadem asi 70 m dlouhá, vypažená betonovými profily stavebnicového typu. Horní klenba je ke stojkám pčipojena ocelovou spojkou a za takto vzniklým profilem jsou naskládány betonové pažící desky. V průběhu ražby pravděpodobně na počvě spočívala kolej stavební drážky, ze které tu ovšem nezbylo zhola nic.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.