Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Fotka

Mikulovice (ORP Jeseník)

 
Předchozí Zpět Následující

V pondělí ráno mě v Mikulovicích na nádraží čekala neradostná zpráva. Pamatuji si postupný úpadek téhle stanice. V roce 2008 jsme s kamarády přišli mokří stopem z Polska a našli jsme zázemí v tehdy ještě funkčním nádražním skladišti, kde jsme mohli přespat a dobít si telefon. Později bylo skladiště takřka zdemolováno. V roce 2011, když jsme začínali na Muně, fungovala na nádraží klasická hospoda, po které už taky není ani památky. V roce 2013 zrušili polovinu vlaků do Głuchołaz a o pár let později i všechny vlaky ve všední dny do Zlatých Hor. A teď už si tu člověk nekoupí ani jízdenku. (Mikulovice (ORP Jeseník), CZE) 23. 12. 2019

V pondělí ráno mě v Mikulovicích na nádraží čekala neradostná zpráva. Pamatuji si postupný úpadek téhle stanice. V roce 2008 jsme s kamarády přišli mokří stopem z Polska a našli jsme zázemí v tehdy ještě funkčním nádražním skladišti, kde jsme mohli přespat a dobít si telefon. Později bylo skladiště takřka zdemolováno. V roce 2011, když jsme začínali na Muně, fungovala na nádraží klasická hospoda, po které už taky není ani památky. V roce 2013 zrušili polovinu vlaků do Głuchołaz a o pár let později i všechny vlaky ve všední dny do Zlatých Hor. A teď už si tu člověk nekoupí ani jízdenku.V pondělí ráno mě v Mikulovicích na nádraží čekala neradostná zpráva. Pamatuji si postupný úpadek téhle stanice. V roce 2008 jsme s kamarády přišli mokří stopem z Polska a našli jsme zázemí v tehdy ještě funkčním nádražním skladišti, kde jsme mohli přespat a dobít si telefon. Později bylo skladiště takřka zdemolováno. V roce 2011, když jsme začínali na Muně, fungovala na nádraží klasická hospoda, po které už taky není ani památky. V roce 2013 zrušili polovinu vlaků do Głuchołaz a o pár let později i všechny vlaky ve všední dny do Zlatých Hor. A teď už si tu člověk nekoupí ani jízdenku.V pondělí ráno mě v Mikulovicích na nádraží čekala neradostná zpráva. Pamatuji si postupný úpadek téhle stanice. V roce 2008 jsme s kamarády přišli mokří stopem z Polska a našli jsme zázemí v tehdy ještě funkčním nádražním skladišti, kde jsme mohli přespat a dobít si telefon. Později bylo skladiště takřka zdemolováno. V roce 2011, když jsme začínali na Muně, fungovala na nádraží klasická hospoda, po které už taky není ani památky. V roce 2013 zrušili polovinu vlaků do Głuchołaz a o pár let později i všechny vlaky ve všední dny do Zlatých Hor. A teď už si tu člověk nekoupí ani jízdenku.V pondělí ráno mě v Mikulovicích na nádraží čekala neradostná zpráva. Pamatuji si postupný úpadek téhle stanice. V roce 2008 jsme s kamarády přišli mokří stopem z Polska a našli jsme zázemí v tehdy ještě funkčním nádražním skladišti, kde jsme mohli přespat a dobít si telefon. Později bylo skladiště takřka zdemolováno. V roce 2011, když jsme začínali na Muně, fungovala na nádraží klasická hospoda, po které už taky není ani památky. V roce 2013 zrušili polovinu vlaků do Głuchołaz a o pár let později i všechny vlaky ve všední dny do Zlatých Hor. A teď už si tu člověk nekoupí ani jízdenku.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.