Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Brno

 
Předchozí Zpět

Situační plánek Rosického nádraží z roku 1853. Součástí stavby stanice bylo napřímení toku Svratky, most přes řeku (objekt F4) a podle dobových pramenů také vybudování blíže nespecifikovaných drenážních prací (propustek?). Od západu (na plánku zespodu) vedou k nádraží cesty k místům označeným jako objekty F1 a F2, velmi přibližně odpovídající předpokládanému a známému místzu vstupu do chodeb pod nádražím. Plánek byl převzat z knihy 150 let železnice z Brna do Zastávky (citace níže). (Brno, CZE) 26. 12. 2016

Situační plánek Rosického nádraží z roku 1853. Součástí stavby stanice bylo napřímení toku Svratky, most přes řeku (objekt F4) a podle dobových pramenů také vybudování blíže nespecifikovaných drenážních prací (propustek?). Od západu (na plánku zespodu) vedou k nádraží cesty k místům označeným jako objekty F1 a F2, velmi přibližně odpovídající předpokládanému a známému místzu vstupu do chodeb pod nádražím. Plánek byl převzat z knihy 150 let železnice z Brna do Zastávky (citace níže).Situační plánek Rosického nádraží z roku 1853. Součástí stavby stanice bylo napřímení toku Svratky, most přes řeku (objekt F4) a podle dobových pramenů také vybudování blíže nespecifikovaných drenážních prací (propustek?). Od západu (na plánku zespodu) vedou k nádraží cesty k místům označeným jako objekty F1 a F2, velmi přibližně odpovídající předpokládanému a známému místzu vstupu do chodeb pod nádražím. Plánek byl převzat z knihy 150 let železnice z Brna do Zastávky (citace níže).Situační plánek Rosického nádraží z roku 1853. Součástí stavby stanice bylo napřímení toku Svratky, most přes řeku (objekt F4) a podle dobových pramenů také vybudování blíže nespecifikovaných drenážních prací (propustek?). Od západu (na plánku zespodu) vedou k nádraží cesty k místům označeným jako objekty F1 a F2, velmi přibližně odpovídající předpokládanému a známému místzu vstupu do chodeb pod nádražím. Plánek byl převzat z knihy 150 let železnice z Brna do Zastávky (citace níže).
Koupit obrázek

Předchozí Zpět

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.