Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Starý Plzenec

 
Předchozí Zpět Následující

Vlevo lokomotiva č. 9 - akumulátorová typu ALD2, která do Plzence přibyla v roce 2013 z Armaturky Dýšina. Vpravo lokomotiva č. 1 typu MD2b zvaná Šedivka pochází ze 30. až 40. let 20. století a její výrobu má na svědomí německá lokomotivka Orenstein & Koppel. Do plzence se dostala v roce 1994 z cihelny v Blovicích. (Starý Plzenec, CZE) 15. 5. 2016

Vlevo lokomotiva č. 9 - akumulátorová typu ALD2, která do Plzence přibyla v roce 2013 z Armaturky Dýšina. Vpravo lokomotiva č. 1 typu MD2b zvaná Šedivka pochází ze 30. až 40. let 20. století a její výrobu má na svědomí německá lokomotivka Orenstein & Koppel. Do plzence se dostala v roce 1994 z cihelny v Blovicích.Vlevo lokomotiva č. 9 - akumulátorová typu ALD2, která do Plzence přibyla v roce 2013 z Armaturky Dýšina. Vpravo lokomotiva č. 1 typu MD2b zvaná Šedivka pochází ze 30. až 40. let 20. století a její výrobu má na svědomí německá lokomotivka Orenstein & Koppel. Do plzence se dostala v roce 1994 z cihelny v Blovicích.Vlevo lokomotiva č. 9 - akumulátorová typu ALD2, která do Plzence přibyla v roce 2013 z Armaturky Dýšina. Vpravo lokomotiva č. 1 typu MD2b zvaná Šedivka pochází ze 30. až 40. let 20. století a její výrobu má na svědomí německá lokomotivka Orenstein & Koppel. Do plzence se dostala v roce 1994 z cihelny v Blovicích.Vlevo lokomotiva č. 9 - akumulátorová typu ALD2, která do Plzence přibyla v roce 2013 z Armaturky Dýšina. Vpravo lokomotiva č. 1 typu MD2b zvaná Šedivka pochází ze 30. až 40. let 20. století a její výrobu má na svědomí německá lokomotivka Orenstein & Koppel. Do plzence se dostala v roce 1994 z cihelny v Blovicích.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.