Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Brno

 
Předchozí Zpět Následující

Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu. (Brno, CZE) 10. 12. 2016

Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.