Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Ужгород

 
Předchozí Zpět Následující

Lokomotiva TU2-018 byla vyrobena v roce 1956 a po ročním působení na jižním Uralu se v roce 1957 dostala do depa Харанор na čínské hranici. Ze Sibiře byla v roce 1971 převezena do ukrajinského Берегова, kde sloužila na Boržavské dráze a do roku 2008 vozila děti na dětské dráze v Ужгороду. V roce 2009 už stála odstavená v kopřivách, odkud byla roku 2016 převezena do Королева k opravě. (Ужгород, UKR) 13. 4. 2009

Lokomotiva TU2-018 byla vyrobena v roce 1956 a po ročním působení na jižním Uralu se v roce 1957 dostala do depa Харанор na čínské hranici. Ze Sibiře byla v roce 1971 převezena do ukrajinského Берегова, kde sloužila na Boržavské dráze a do roku 2008 vozila děti na dětské dráze v Ужгороду. V roce 2009 už stála odstavená v kopřivách, odkud byla roku 2016 převezena do Королева k opravě.Lokomotiva TU2-018 byla vyrobena v roce 1956 a po ročním působení na jižním Uralu se v roce 1957 dostala do depa Харанор na čínské hranici. Ze Sibiře byla v roce 1971 převezena do ukrajinského Берегова, kde sloužila na Boržavské dráze a do roku 2008 vozila děti na dětské dráze v Ужгороду. V roce 2009 už stála odstavená v kopřivách, odkud byla roku 2016 převezena do Королева k opravě.Lokomotiva TU2-018 byla vyrobena v roce 1956 a po ročním působení na jižním Uralu se v roce 1957 dostala do depa Харанор na čínské hranici. Ze Sibiře byla v roce 1971 převezena do ukrajinského Берегова, kde sloužila na Boržavské dráze a do roku 2008 vozila děti na dětské dráze v Ужгороду. V roce 2009 už stála odstavená v kopřivách, odkud byla roku 2016 převezena do Королева k opravě.Lokomotiva TU2-018 byla vyrobena v roce 1956 a po ročním působení na jižním Uralu se v roce 1957 dostala do depa Харанор na čínské hranici. Ze Sibiře byla v roce 1971 převezena do ukrajinského Берегова, kde sloužila na Boržavské dráze a do roku 2008 vozila děti na dětské dráze v Ужгороду. V roce 2009 už stála odstavená v kopřivách, odkud byla roku 2016 převezena do Королева k opravě.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.