Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Petrov (ORP Hodonín)

 
Předchozí Zpět Následující

Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí. (Petrov (ORP Hodonín), CZE) 26. 7. 2020

Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.