Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Tiskárna Typia
Mlýn Nad jazerom v Košicích
Immerův seznam úzkokolejek
Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Fotka Ostatní
Smajlíci
Bílá místa
O stopování
Básně
Seznam dluhů
Akce Perpetua
Osobní statistiky
Moje publikace
Kulturní akce 2010
Předsevzetí 2011

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: PETR HAVRANEK ,DiS
Text: Dobrý den,
jmenuji se Petr Havránek, je mi 49, let. Mám šestiletého synka Kristiánka. Měl bych zájem u Vás v Zábřehu na Moravě v Olmě pracovat jako dělník u výrobní linky. Nyní bydlím v Šumperku, nemám problém dojíždět. Mohu dělat 12tky den a noc . Pracoval jsem v ZOŘE .Zkušenosti s pásovou výrobou LINKY mám,Pokud máte volné místo, prosím dejte mi vědět písemně.
Moc Vám předem děkuji,
PETR HAVRANEK
Vikýřovická 1495
78701 Šumperk
dokufilm@seznam.cz
Mám i potravinářský průkaz -na dobu neurčitou.
Číst

Autor: pcp
Text: Pěkný. Pamatuju na zběsilou párty, kterou jsme dělali v roce 2003 v jedné z těch budov, ještě když tam kámoši měli zkušebnu.
Číst

Autor: Martin
Text: cca od roku 2010/2011 jezdi parkova "detska" zeleznice za Olympii, coz by slo povazovat za ekvivalent "stálé dráhy sloužící dětem nebo dokonce provozované alespoň částečně dětmi." s time ze vetsina cetujicich jsou deti vcetne nadsenych tatinku a draha je obsluhovana do velke miry mladezi... nekteri ze starsich "domacich" by o draze na BVV mohli neco vedet, kazdopadne diky za fajn clanek
Číst

Autor: Unčovský
Text: Triangl býval uzavřený. Když nešla na dolním točna, tak jsme tam jezdili točit lokomotivy.
Číst

Autor: Marek Stahl
Text: Co se týče obsluhy, nepravidelně do Zbrojovky zajížděly soupravy ve složení podnikové 700.636-4 a několika kotlových vozů. Po odprodání lokomotivy do SEP Brno tam asi před ukončením provozu zajížděly zálohy z Maloměřic.
Číst