Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka Hlinsko - kamenolom
Vlečka Ondřejovice - strojírny
Ondřejovice (žst)
Budova homogenizace v Pisárkách
Kalendář Druhé Brno 2019
Sklepy pod náměstím Na Marku
Podzemní rafinérie Havlíčkův Brod
Текстиль (žzast)
Letní kino v Dušanbe
Rozvodna továrny Kras
Fotka

Praha

 
Předchozí Zpět Následující

Na západní straně navazuje na most 500 m dlouhý Chuchelský tunel. Původně měl být dvojkolejný, ale složité geologické podmínky umožnily vedení pouze jediné koleje, která se rozdvojuje až na konci tunelu v netypické odbočce Tunel. (Praha, CZE) 22. 6. 2015

Na západní straně navazuje na most 500 m dlouhý Chuchelský tunel. Původně měl být dvojkolejný, ale složité geologické podmínky umožnily vedení pouze jediné koleje, která se rozdvojuje až na konci tunelu v netypické odbočce Tunel.Na západní straně navazuje na most 500 m dlouhý Chuchelský tunel. Původně měl být dvojkolejný, ale složité geologické podmínky umožnily vedení pouze jediné koleje, která se rozdvojuje až na konci tunelu v netypické odbočce Tunel.Na západní straně navazuje na most 500 m dlouhý Chuchelský tunel. Původně měl být dvojkolejný, ale složité geologické podmínky umožnily vedení pouze jediné koleje, která se rozdvojuje až na konci tunelu v netypické odbočce Tunel.Na západní straně navazuje na most 500 m dlouhý Chuchelský tunel. Původně měl být dvojkolejný, ale složité geologické podmínky umožnily vedení pouze jediné koleje, která se rozdvojuje až na konci tunelu v netypické odbočce Tunel.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.