Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka na Vlhké ulici
Vlečka Brno dolní nádraží - šrotiště
Rašelinová dráha v Tootsi
Rašelinová dráha v Lavassaare
Sklady střeliva na ostrově Länsi-Mustasaari
Dům U sedmi Švábů
Dětská železnice v Užhorodě
Podzemní pískovna Indiánka
Prokopova vila
Stínadelské šestnáctero
Fotka

Silvestrovská stavba srubu


9. 1. 2010
Silvestrovskou noc a další čtyři dny jsme s kamarády strávili stavbou pravého zálesáckého srubu. Pár fotek je k vidění zde.

Celkem nás bylo deset a vzato kol a kolem, pracovali jsme šestnáct hodin denně, pokud jsme zrovna nespali nebo nejedli. Stavbu jsme tak dovedli až téměř do konce.
K nejdrsnějším kouskům patřilo šplhání ze skal s šedesátikilovými kamny, která jednou budou hřát návštěvníky srubu.
K nejdrsnějším kouskům patřilo šplhání ze skal s šedesátikilovými kamny, která jednou budou hřát návštěvníky srubu.
Tábořiště na místě bývalého hradu v době zahájení stavby srubu.
Tábořiště na místě bývalého hradu v době zahájení stavby srubu.
Dokud stavba nestála, bylo nutné bydlet v přístřešku pod igelitovou plachtou, který tu stojí již pěknou řádku let.
Dokud stavba nestála, bylo nutné bydlet v přístřešku pod igelitovou plachtou, který tu stojí již pěknou řádku let.
A to je on - srub po dvou dnech stavby.
A to je on - srub po dvou dnech stavby.
Romantický západ slunce nad hladinou jezera z místa, kde stávala věž hradu Kozlova.
Romantický západ slunce nad hladinou jezera z místa, kde stávala věž hradu Kozlova.
Dokončovací práce v prvním dni roku 2010.
Dokončovací práce v prvním dni roku 2010.

Související články:
Zasněžený džbán
Článek:
Zasněžený džbán
8. 1. 2016
Silvestr v Černovicích
Článek:
Silvestr v Černovicích
27. 12. 2017
Téma:
Vánoce a Silvestry
„Každý rok jinam“, tak zní moje silvestrovská zásada, kterou jsem ovšem již jednou porušil. Nebylo to kvůli ničemu menšímu než kvůli Muně, která si snad zaslou…
Silvestr na Muně podruhé
Článek:
Silvestr na Muně podruhé
1. 1. 2013
Silvestrovská Muna
Článek:
Silvestrovská Muna
29. 12. 2010
Silvestr na Sicílii

Reportáž:
Silvestr na Sicílii
30. 12. 2011

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: NancyČas: 24. 1. 2010, 22:53
Jojo...



Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Drásov (CZ).

Datum: 6. 10. 2009

Poslední komentáře:

Autor: Peter Soják
Text: Už som napísal. P. S.
Číst

Autor: Peter Soják
Text: Chlapci som veľmi rád, že Ste si našli čas a aj prostriedky na zdokumentovanie tejto zaujímavej časti našej histórie. Ja som slúžil na veliteľstve 76. plrb v Řečkoviciach. Vtedy sa tieto 4 oddiely stavaly, resp. boli vo výstavbe. Hlavné veliteľstvo tejto "dostavby" (to bol aj volací znak) bolo v Ořechove. Išlo rakety známejšie pod názvom Neva. Na Slovensku už boli v prevádzke. 2. divízia ich mala alokované tak, napr. Dunajská Lužná, Devínska Kobyla a ďalšie. Chodili sme to tam obzerať a trochu na nich aj cvičiť. Oproti Dvinám to bol veľký rozdiel, ale aj účel použitia bol iný. To len doplnenie veľmi dobrého príspevku. Len tak ďalej.
Číst

Autor: JzA
Text: Děkujeme za vyjasnění vzniku a účelu úzkokolejky panu Robertu Dujkovi, text jsem podle něj opravil.
Číst

Autor: JzA
Text: Nejspíš máte pravdu a šlo jen o velmi lokální drážku sloužící k transportu materiálu/zboží ve dvoře. Ale podle reakcí na FB existovala velmi podobná drážka také o několik domů dále ve stejném bloku, takže možná mohly být i propojené. Zkusím ještě na místě zjistit víc. Bylo by krásné zmapovat, kde všude podobné zařízení měli (nebo třeba taky koleje pro dopravu materiálů u domů ve strmých svazích jako jsou v Libušině údolí nebo Řícmanicích)…
Číst

Autor: Michal Hartl
Text: Takových drážek bylo v Brně více. Vzpomínám si, že podobná byla i na Lidické, v tom domě bylo nábytkářské družstvo Dyha. Na vozíky většinou nakládali řezivo a jiné zboží přímo z korby nákladních aut a vozík pak ručně tlačili do dvora na vyhybky a dle kolejí to rozdělovali do skladišť. Někdy vedly koleje až na ulici, někdy vozík vykolejili a nějak jej přesunuli na chodník a pak opět se zbožím nahodili na koleje.
Číst