Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Úzkokolejka za Korytnou ulicí
Úzkokolejka v Červené zahradě
Fotka


30. 7. 2009
Od 2. srpna 2009 do 14. září jsem na cestě na Ukrajinu a do Turecka, Íránu, Turkmenistánu, Uzbekistánu a Kyrgyzstánu; tedy nebudu k zastižení na žádném z kontaktů. Náhradní adresa pro vyřizování klubovních záležitostí je spjf@spjf.cz, na ostatní poštu odpovím až v druhé polovině září.

Od 2. srpna 2009 do 14. září jsem na cestě na Ukrajinu a do Turecka, Íránu, Turkmenistánu, Uzbekistánu a Kyrgyzstánu; tedy nebudu k zastižení na žádném z kontaktů. Náhradní adresa pro vyřizování klubovních záležitostí je spjf@spjf.cz, na ostatní poštu odpovím až v druhé polovině září.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Aşgabat (TM).

Datum: 16. 8. 2009

Poslední komentáře:

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst

Autor: Milan
Text: v r.1973-1975 som sluzil na 3. rote a Jugo kuchyni
Číst

Autor: Kája
Text: Dobrý den. Jak je to se vstupem do štoly? Je volně přístupná nebo uzamčená mříží? Děkuji.
Číst

Autor: Marek
Text: Hezky pěkně! Lákalo mě to delší dobu se tam jít podívat a konečně se můžu podívat aspoň na fotky. Díky
Číst