Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Havlíčkův Brod – Pardubice
Orel (žzast)
Dům Hlinky 74 v Brně
Vlečka Vyškov na Moravě - továrna na krmiva
Lukrom Vyškov
Sklepy za domem Hlinky 74
Tunely Svitavské strouhy pod Zábrdovickou ulicí
Svitavská strouha
Česká Lípa střelnice (žzast)
Železniční trať Bakov nad Jizerou – Rumburk
Fotka

Pärnu

 
Předchozí Zpět Následující

Před válkou patřily pobaltské státy k zemím s největší sítí úzkokolejek na světě. Jenom v Estonsku bylo v provozu 909 km úzkorozchodných tratí a vlaků o rozchodu 750 mm. Staré pernovské nádraží uprostřed města dnes připomíná pouze lokomotivní pomník, z výtopny je supermarket a na vlak musí cestující 4 km na předměstí. Dnes zde jezdí moderní širokorozchodné soupravy, které v budoucnosti zřejmě nahradí normálněrozchodné vlaky na trase z Německa do Finska. (Pärnu, EST) 30. 3. 2018

Před válkou patřily pobaltské státy k zemím s největší sítí úzkokolejek na světě. Jenom v Estonsku bylo v provozu 909 km úzkorozchodných tratí a vlaků o rozchodu 750 mm. Staré pernovské nádraží uprostřed města dnes připomíná pouze lokomotivní pomník, z výtopny je supermarket a na vlak musí cestující 4 km na předměstí. Dnes zde jezdí moderní širokorozchodné soupravy, které v budoucnosti zřejmě nahradí normálněrozchodné vlaky na trase z Německa do Finska.Před válkou patřily pobaltské státy k zemím s největší sítí úzkokolejek na světě. Jenom v Estonsku bylo v provozu 909 km úzkorozchodných tratí a vlaků o rozchodu 750 mm. Staré pernovské nádraží uprostřed města dnes připomíná pouze lokomotivní pomník, z výtopny je supermarket a na vlak musí cestující 4 km na předměstí. Dnes zde jezdí moderní širokorozchodné soupravy, které v budoucnosti zřejmě nahradí normálněrozchodné vlaky na trase z Německa do Finska.Před válkou patřily pobaltské státy k zemím s největší sítí úzkokolejek na světě. Jenom v Estonsku bylo v provozu 909 km úzkorozchodných tratí a vlaků o rozchodu 750 mm. Staré pernovské nádraží uprostřed města dnes připomíná pouze lokomotivní pomník, z výtopny je supermarket a na vlak musí cestující 4 km na předměstí. Dnes zde jezdí moderní širokorozchodné soupravy, které v budoucnosti zřejmě nahradí normálněrozchodné vlaky na trase z Německa do Finska.Před válkou patřily pobaltské státy k zemím s největší sítí úzkokolejek na světě. Jenom v Estonsku bylo v provozu 909 km úzkorozchodných tratí a vlaků o rozchodu 750 mm. Staré pernovské nádraží uprostřed města dnes připomíná pouze lokomotivní pomník, z výtopny je supermarket a na vlak musí cestující 4 km na předměstí. Dnes zde jezdí moderní širokorozchodné soupravy, které v budoucnosti zřejmě nahradí normálněrozchodné vlaky na trase z Německa do Finska.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.